اخبار صنعت

طرز تهیه بامیه بازاری و حرفه ای خوشمزه

بامیه با یار جدانشدنی خود معمولا در شب های ماه مبارک رمضان میهمان سفره افطاری مسلمانان است. برای زولبیا و بامیه نباید منتظر ماه رمضان شد چرا که با دانستن دستورهای تهیه شان به صورت بازاری و حرفه ای می توانید در منزل درست شان کنید. در مطالب قبلی به دستور...

13 بهمن 1402

موتور نمایشگاه خودرو تهران 1402 استارت خورد

همه چیز برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402 آماده است. جلسات هم اندیشی و آشنایی با برنامه ها و اهداف کلان مجری پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران (اتواکسپو تهران 1402) با بیش از50 رسانه فعال و تخصصی حوزه خودرو، صنعت و اقتصاد طی یک ماه اخیر برگزار گردید.

15 آذر 1402

7 جای دیدنی برج خلیفه که باید دید

برج خلیفه دبی یکی از برج های بلند و مشهور دنیا است که در شهر دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. با ارتفاع 828 متر، این برج بیش از 160 طبقه دارد و در سال 2010 افتتاح شد. برج خلیفه دبی به عنوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری دبی شناخته می گردد و دارای امکاناتی نظیر...

27 اردیبهشت 1402

یک ماشین پرنده عجیب و غریب در خیابان های چین

خودرو پرنده ایکس پنگ - Xpeng Flying Car برای اولین بار و با چهره عجیب و غریب، در خیابان های چین شکار شد! اما این ماشین هواگرد چینی با چه قیمت و مشخصاتی راهی بازار می گردد؟

11 فروردین 1402

مشخص حقوق کارگران به آخر هفته موکول شد

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: جلسه شورای عالی کار عصر دوشنبه با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در وزارت تعاون، کار و رفاه برگزار گردید و مذاکره های خوبی صورت گرفت، ادامه این جلسه و مشخص حقوق کارگران به آخر این هفته موکول شد.

23 اسفند 1401

قیمت گوشت امروز 6 اسفند 1401، گوشت منجمد کیلویی چند؟

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گوشت و مرغ منجمد در روز های پایانی سال عرضه می گردد. قیمت گوشت نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

7 اسفند 1401

سوخت هواپیما و نکات جالب درباره آن

سوختی که برای حرکت هواپیما ها استفاده می گردد، به طور غافلگیرکننده ای شبیه به سوخت خودرو های معمولی است. با وجود انرژی حاصل از این سوخت است که امکان پرواز در مسیر های طولانی و کوتاه مقدور می گردد.

1 اسفند 1401

غبار ماه، ایده ای تازه برای مقابله با گرمایش زمین

تغییرات آب و هوایی ناشی از فعالیت های انسان در کنار جنگ هسته ای یا برخورد یک سیارک بزرگ به زمین یکی از تهدیدات موجودیتی امروز در برابر زمین است. با افزایش انتشار گاز های گلخانه ای در طول قرن بیستم میلادی، جوّ زمین به جذب اندازه بیشتری از انرژی خورشید ادامه...

24 بهمن 1401

آیا در طرح کالابرگ؛ یارانه نقدی بعضی از افراد کم می گردد؟

در حالی که اولین چرخه اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در 20 بهمن کامل می گردد و هنوز بازخوردهای اجتماعی آن به طور کامل معین نشده، زمزمه هایی از توسعه طرح به سه استان دیگر به گوش می رسد که جای تامل دارد.

17 بهمن 1401

طرز تهیه شامی رودباری؛ غذای خوش طعم و محلی گیلانی

شامی رودباری یکی از انواع غذا های محلی و خوشمزه خطه گیلان و شمال کشور است. در ادامه با طرز تهیه شامی رودباری آشنا می شوید.

22 آبان 1401

ظرفیت فراوری صنایع کشاورزی و غذایی خاش به 96هزار تن رسید

مدیر جهادکشاورزی خاش گفت: ظرفیت فراوری صنایع کشاورزی این شهرستان در بخش های دامی، زراعی و باغی و شیلاتی با فعال بودن 11 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به 197 هزار تن رسید.

19 آبان 1401

عملکرد وزارت فرهنگ در اتصال به پنجره خدمات هوشمند چگونه بوده است؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدمات مرتبط با سازمان امور سینمایی، معاونت امور اطلاع رسانی و مطبوعاتی و بعلاوه 10 واحد دیگر را به وسیله پنجره خدمات وفا ارائه می دهد.

6 آبان 1401

فراوری 1 میلیون و 314هزار تن سبزی و صیفی در اصفهان

کارشناس سبزی و صیفی مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از فراوری 1 میلیون و 314 هزارتن انواع محصولات سبزی و 298 هزار و 107 تن محصولات جالیزی در استان اصفهان اطلاع داد.

30 مهر 1401

قرارگیری دانشگاه سمنان برای چهارمین سال در رتبه بندی مؤسسه تایمز

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از قرار گرفتن نام این دانشگاه برای چهارمین سال متوالی در رتبه بندی مؤسسه تایمز در سال 2023 اطلاع داد.

25 مهر 1401

کنترل و شناسایی 6 کانون تب کریمه کنگو در گیلان

مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: از ابتدای سال تا به امروز 6 کانون تب کریمه کنگو در استان شناسایی و کنترل شده است.

18 مهر 1401

بعد از مرگ چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

متخصصان پزشکی قانونی جزئیات اتفاقاتی که پس از مرگ برای بدن فرد مرده می افتد را تشریح کردند و اطلاعات جالبی از این آزمایشات به دست آورده اند.

3 مهر 1401

کارآفرین خاشی زمینه اشتغال 40 نفر را فراهم کرد

مدیرعامل شرکت دانه طلایی خاش گفت: راه اندازی 2 کارخانه خوراک دام و ذرت خشک کنی به وسیله یکی از سرمایه گذاران خاشی زمینه ساز اشتغال 40 نفر از بومیان منطقه شده است.

27 شهریور 1401

هتل جلفا اصفهان، اقامتگاهی مالی و خوش سابقه در قلب شهر

هتل جلفا اصفهان یکی از خوش سابقه ترین هتل های این شهر است که همیشه مسافران بسیاری را میزبانی می نماید. اصفهان یکی دیگر از شهرهای تاریخی و پر جاذبه ایران است. دومین شهر بزرگ کشور و اگر عاشق تاریخ و فرهنگ ایران باشید، نمونه بارزی از تاریخ و فرهنگ غنی ایران!...

12 شهریور 1401

حمایت از واحدهای تولیدی دانش محور در اولویت است

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت:با تمام توان از واحد های تولیدی که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می دهند، حمایت می کنیم.

5 شهریور 1401

همتراز کاشی چیست و چه کاربردی دارد؟

چکیده : برای به وجود آوردن یک سطح صاف و بدون هیچ گونه ناهمواری از کاشی. ما احتیاج از طریق ای دارین تا بتوان با استفاده از آن کاشی ها را هم سطح کنیم به این وسیله که به خوبی و با دقت فراوان این کار را انجام می دهد همتراز کاشی می گویند. همتراز های کاشی وسیله...

26 مرداد 1401
تعداد: (152)