هتل جلفا اصفهان، اقامتگاهی مالی و خوش سابقه در قلب شهر

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، هتل جلفا اصفهان یکی از خوش سابقه ترین هتل های این شهر است که همیشه مسافران بسیاری را میزبانی می نماید. اصفهان یکی دیگر از شهرهای تاریخی و پر جاذبه ایران است. دومین شهر بزرگ کشور و اگر عاشق تاریخ و فرهنگ ایران باشید، نمونه بارزی از تاریخ و فرهنگ غنی ایران! توریستان فراوانی هم از کشور خودمان و هم از سایر نقاط جهان، با اشتیاق برای تماشا این شهر رویایی خود را به آن می رسانند. بدون شک هر شهری که توریست پذیر باشد و سالانه مهمانان زیادی را در خود جای دهد، احتیاج به وجود اقامتگاه های فراوان دارد. هتل های شهر اصفهان از برترین هتل های ایران هستند که در صنعت توریستی و هتلداری حرف اول را می زنند. در این مقاله قصد ما معرفی یکی از این هتل های معروف یعنی هتل جلفا اصفهان است.

هتل جلفا اصفهان، اقامتگاهی مالی و خوش سابقه در قلب شهر

هتل جلفا اصفهان در محله جلفا

هتل جلفا اصفهان دو ستاره دارد و یکی از با سابقه ترین و با قدمت ترین هتل های اصفهان است که در قدیمی ترین نقطه شهر اصفهان عینی محله جلفا قرار گرفته است. آدرس دقیق هتل اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک است، در محله جلفا، محله ای که با حضور کلیسای 400 ساله وانک بسیار مجذوب نماینده و پر هوادار شده است. اما اجازه دهید پیش از هر سخنی کمی از جاذبه محله جلفا برای شما بگویم. اگر دوست دارید قدمی در محله اروپایی اصفهان بزنید، فقط کافی است راهی محله جلفا بشوید. این محله از نقاط بسیار دیدنی و زیبای شهر اصفهان است.

این محله جایگاه زندگی شهروندان ارمنی است. وقتی از خیابان حکیم نظامی عبور کردید، یک تابلوی کوچک خواهید دید که نام جلفا بر روی آن خودنمایی می نماید. دنیای محله جلفا از کل شهر اصفهان جدا است. خیابان هایی با سنگفرش های اروپایی و بسیار تمیز، ساعت هایی با قامت های کشیده و بلند، کلیساهای زیبا، کافه ها و تقریبا تمام عناصر این خیابان، همگی خاص و منحصربه فرد هستند. کافه های دنج با موسیقی غربی و نیمکت هایی به هم چسبیده، همه و همه شما را بی درنگ به نوشیدن یک فنجان قهوه دعوت می نمایند.

هتل جلفا اصفهان، هتلی به قدمت تاریخ

هتل 2 ستاره جلفا اصفهان در سال 1354 در کنار کلیسای وانک افتتاح شد. هتلی پر قدمت در جوار کلیسایی تاریخی که اعتباری چند برابر از آن دریافت کرد. هتل جلفا اصفهان 3 طبقه است و 64 اتاق دارد. محل قرار گیری هتل در فضایی آرام و بی سرو صدا بوده و شاید برای شما جالب باشد که بدانید در این محله قدیمی و زیبای سنگ فرش شده اتومبیل عبور نمی نماید و اگر احیانا خودرویی قصد عبور داشته باشد، با احتیاط کامل و سرعت بسیار کم به نحوی که برای ساکنان و عابران مزاحمتی ایجاد نکند، از این محله زیبا عبور خواهد نمود. پس مطمئن باشید که هیچ اتفاق و سر و صدایی توان بر هم زدن آرامش حاکم بر این محله و هتل جلفا اصفهان را نخواهد داشت. محله جلفا و کوچه های آن با حفظ آرامشی که دارند شما را به یک پیاده روی دل انگیز عصرگاهی و یا صبحگاهی نیز دعوت می نمایند. کافه ها، بوتیک های خاص و ساختمان ها با معماری کاملا اروپایی، توجه شما را بشدت به سمت خود جلب خواهند کرد.

امکانات هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا اصفهان 64 اتاق دارد که همگی دارای امکاناتی مانند سرویس فرنگی، اینترنت رایگان، یخچال، چای ساز، آب نوشیدنی رایگان و تلفن در اتاق می باشند. دید بعضی از اتاق ها به سمت کلیسای تاریخی وانک و بعضی دیگر به سمت کوچه های اروپایی محله جلفا است. انتخاب اتاق باب میل شما بر عهده خودتان! بعلاوه در این هتل فروشگاه صنایع دستی و غرفه هایی وجود دارد که شما به راحتی می توانید سوغات خود را از این فروشگاه تهیه کنید. شیرینی جات و صنایع دستی اصفهان را همه میشناسند و ناگفته نماند که از جمله سوغات بی نظیر این شهر هستند که بدون شک هیچ مسافری را با دست خالی راهی شهر و دیار خود نخواهند کرد. برای وعده های غذایی خود هیچ نگرانی نداشته باشید چون رستوران هتل با غذاهای ایرانی و فرنگی بینظیری که دارد پذیرای شما خواهد بود. ظرفیت این رستوران 150 نفر است و کاملا برای مهمانی ها و قرارهای کاری و خانوادگی نیز مناسب است.

اگر قصد نوشیدن یک فنجان قهوه و یک قطعه کیک در وعده عصرانه را نیز داشته باشید، کافی شاپ هتل جلفا اصفهان برترین انتخاب برای شما خواهد بود. تاکسی سرویس نیز در خدمت شما است تا اگر وسیله نقلیه نداشتید، با برترین کیفیت و کارایی شما را به مقصد مورد نظرتان برساند. این هتل پرسنل و کادر مجربی نیز دارد که در خدمت رسانی به مهمانان خود کاملا حرفه ای عمل می نمایند. یادآوری میکنم که اگر با وسیله نقلیه شخصی به اصفهان سفر نموده اید، پارکینگ هتل در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما خواهد بود.

ویژگی اتاق های هتل

در این هتل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته تعبیه شده که امکاناتی شبیه به یکدیگر دارند. حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون، سیستم خنک نماینده و گرم نماینده، مبلمان، کمد لباس، حوله، تلویزیون، سشوار، یخچال و غیره از امکانات موجود در این اتاق ها هستند. سوئیت رویال برای دو نفر در این هتل شامل امکانات اتاق هایی تا ظرفیت چهار نفر است با این تفاوت که علاوه بر آن فضای آشپزخانه با امکان پخت و پز و میز آرایش نیز در آن ها تعبیه شده است. در دسته بندی دیگری که برای اتاق های هتل جلفا اصفهان ارائه شده سوئیت برای چهار نفر و سوئیت رویال برای چهار نفر نیز وجود دارد که امکاناتی درست مشابه سوئیت رویال دو نفره دارند با این تفاوت که در سوئیت چهار نفره خبری از آشپزخانه با امکان پخت و پز وجود ندارد اما در در سوئیت رویال چهار نفره آشپزخانه با امکان پخت و پر به چشم میخورد.

دیگر امکانات هتل

در اشاره به امکانات دیگر هتل جلفا اصفهان باید گفت که این هتل دارای صندوق امانات است. کارمندان و پرسنل هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند که این یک امتیاز ویژه برای مسافران محسوب می گردد. شما هم در لابی و هم در اتاق های از اینترنت رایگان و پرسرعت بهره مند خواهید بود. خدماتی مانند خشکشویی، خدمات اتو، بیدار باش، تبدیل ارز، فکس و فتوکپی، همینطور اتاق چمدان، آژانس مسافرتی و تهیه بلیط، روم سرویس 24 ساعته و هماهنگ نماینده تور نیز در این هتل به مهمانان ارائه می شوند. ناگفته نماند که این هتل خارج از محدوده ترافیک شهر جانمایی شده که خود یک امتیاز برای دارندگان خودروی شخص محسوب می گردد.

فاصله اماکن مختلف تا هتل جلفا اصفهان

از هتل جلفا اصفهان تا میدان نقش دنیا با خودرو 20 دقیقه و تا بازار شهر اصفهان تنها 16 دقیقه فاصله است. بعلاوه فاصله هتل تا سی و سه پل 10 دقیقه بوده و تا کاخ هشت بهشت 14 دقیقه فاصله وجود دارد. فاصله موجود بین هتل و فرودگاه بین المللی شهر اصفهان 39 دقیقه بوده و همین فاصله تا پایانه مسافربری 15 دقیقه ای طی می گردد. در ضمن هتل تا مرکز خرید سیتی سنتر فقط 16 دقیقه با خودرو فاصله دارد.

سخن پایانی

هتل ها در شهر اصفهان از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار هستند. شهروندان اصفهان مردمی بشدت منظم و دقیق هستند و البته بسیار مهمان نواز که در خصوص مهمان های شهر خود سخت گیری بسیاری دارند. همین علت کافی است تا خدمت رسانی در هتل ها با کیفیت بالایی انجام گردد. هتل جلفا اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست. خدمات ارائه شده در کنار خدمت صادقانه پرسنل شریف و کاملا آموزش دیده این هتل، همگی باعث می شوند که شما در سفرهای بعدی نیز اقامت در این هتل را بدون چون و چرا انتخاب کنید.

منبع: الی گشت

به "هتل جلفا اصفهان، اقامتگاهی مالی و خوش سابقه در قلب شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل جلفا اصفهان، اقامتگاهی مالی و خوش سابقه در قلب شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید