ماجراجویی به سبک فولکسی ها!

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، متخصصان آفرود در شرکت آلمانی Delta 4×4 پیروز به ساخت فولکس واگن مولتی ون T7 Multivan جدیدی شدند و آن را به خودرویی تبدیل نموده اند که آماده است سرنشینان را به ماجراجویی سختی ببرد. هرچند که در حال حاضر این ایده و طرح فقط در رندرهای کامپیوتری قابل رویت هستند، اما این گروه، به عنوان یک کسب و کار میخواهد این قطعات را در نیمه دوم سال 2022 در دسترس عموم قرار دهد.

ماجراجویی به سبک فولکسی ها!

برای عبور از زمین های ناهموار، این خودرو یک کیت تعلیق دارد که ون را 1.575 اینچ (40 میلی متر) بالا می برد. این سیستم شامل قطعاتی از برندهای معروف مانند Eibach و Bilstein است. این شرکت یک محافظ گارد فولادی ضد زنگ با روکش مات مشکی برای محافظت از قسمت جلو اضافه نموده و بعلاوه لامپ هایی برای روشنایی بهتر در خارج از جاده روی آن تعبیه نموده است.

نصب بچه گلگیرهای مشکی رنگ به ظاهر آفرودی این خودرو می افزایند و فضا را برای لاستیک پهن تر باز می نمایند. Delta 4×4 میخواهد برای مشتریان حق دو انتخاب برای رینگ و لاستیک بدهد. لاستیک های کوچکتر دارای قطر رینگ 18 اینچ با لاستیک های 255/55R18 Loder AT#1 هستند. گزینه دیگر دارای قطر 20 اینچی با لاستیک های 275/40R20 خواهد بود.

این شرکت بعلاوه در حال آماده سازی یک قفسه برای سقف این خودرو است که به عنوان یک باربند عریض و وسیع بالای این خودرو نصب خواهد شد. این یک صفحه تخت از جنس فولاد با ورقه به اصطلاح اتوبوسی آجدار است و رندرها یک جفت چراغ میله ای با نور LED را در جلو نشان می دهند. بعلاوه، نقاط نصب بیشتری جایگزین پنجره های جانبی در پشت می گردد که می توان قطعات دیگری مانند پله های بالا رفتن از کنار خودرو را روی آن ها نصب کرد.

خودروی فولکس واگن T7 Multivan در ژوئن 2021 معرفی گردید. ظاهر کلی آن خیلی شبیه به نسل قبلی است، اما با دماغه گردتر، چراغ های جلو باریک تر و اضافه شدن یک ستون اضافی بین شیشه جلو و درهای جلو. نسل نو ون با موتور هیبریدی پلاگین eHybrid فولکس واگن عرضه می گردد که موتور تی درایو 1.4 TSI و موتور الکتریکی را ترکیب می نماید تا در مجموع 215 اسب بخار (160 کیلووات) قدرت فراوری کند.

بعلاوه، دارای باتری 13 کیلووات ساعتی است. شما حق انتخاب دو گرینه احتراق داخلی با سوخت بنزین و گازوئیل را نیز می توانید داشته باشید. برای خریدارانی که می خواهند صدای تهاجمی تری به ون بدهند، یک کیت اگزوز اسپرت در دسترس خواهد بود.

در داخل، فولکس واگن چیدمانی با جایگاه های ردیف دوم ارائه می نماید که می تواند 180 درجه بچرخد تا سرنشینان بتوانند از یک میز ماژولار و چند منظوره بین ردیف ها استفاده نمایند. سقف شیشه ای پانوراما نیز موجود است که البته با نصب باربند بر روی خودرو دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت.

برای ایمنی رانندگی، مولتی ون با بسیاری از سیستم های یاری راننده مجهز شده است. این فناوری حتی میتواند سیستم IQ فولکس واگن را نیز شامل می گردد. رانندگی که ترکیبی از کروز کنترل هوشمند و دستیار رانندگی برای کنترل حرکت بین خطوط شامل می گردد. از نظر استایل، ترکیب رنگ متالیک در نیمه پایینی خودرو و مشکی مات در ناحیه درپوش موتور و نیمه بالایی آن، با ترکیبی از یک خط کرومی مابین آن، مجموعه ای از کنتراست بین سه نوع تکسچر مختلف را القا می نماید که به حس ماجراجویی این خودروی هیبریدی مجذوب کننده اضافه می نماید.

ترکیب چرخ های آجدار آفرودی آن، با رینگ های خودرو که به رنگ مشکی مات ارائه می گردد، و ویل آرچ های بیرون زده از طرفین خودرو، علاوه بر زیبایی، احساس اطمینان و قابلیت آفرود کردن در مسیرهای سنگلاخ را تشدید می نماید. این خودرو، یکی از پیروز ترین نمونه های ون از نظر قابلیت اطمینان و دوام طول عمر در سه دهه اخیر بوده که هنوز نمونه های دهه نودی آن در کشور خودمان نیز دست به دست می گردد.

از آنجایی که کشور ما جزو سرزمین های حادثه خیز است و هر از چندگاهی شاهد حوادثی مانند سیل، زلزله و ریزش کوه هستیم، پیشنهاد می گردد که شهرداری ها و یا ستادهای حوادث غیر مترقبه به تعداد لازم و کافی از این خودرو تهیه نمایند تا در مواقع خاص، در منطقه ها صعب العبور بتوانند به آسیب دیدگان یاری برسانند!!!

خرید و فروش و قیمت خودرو فولکس واگن

منبع: بلاگ دیوار

به "ماجراجویی به سبک فولکسی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی به سبک فولکسی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید