صنایع دستی

روستای قلات، بهشتی گم شده در استان فارس ، جاذبه های گردشگری شیراز

گاهی اوقات حتی روستا ها و شهرها هم بزرگ تر و کوچکتر، اصیل و هویت از دست داده دارند. بعضی را که نگاه می کنی، آن هایی که نیمی از خانه هایشان بافتی سنتی دارند و نیمی دیگر ساختمان های آجری و امروزی، مانند خانواده هایی هستند که به سنت ها و سلایق برزگتر ها احترام...

22 دی 1401

سازه های دستکند دنیا بان اسفراین نیازمند مطالعات معماری و باستان شناسی

علی مستوفیان گفت : این سازه های دستکند به شکل یک تونل زیر زمینی است که بین چندین روستا در منطقه بام و صفی آباد و در زیر زمین به هم وصل شده اند و به صورت اتاق های کوچک بوده که مردم در آنجا زندگی می کردند.

26 شهریور 1401

هتل جلفا اصفهان، اقامتگاهی مالی و خوش سابقه در قلب شهر

هتل جلفا اصفهان یکی از خوش سابقه ترین هتل های این شهر است که همیشه مسافران بسیاری را میزبانی می نماید. اصفهان یکی دیگر از شهرهای تاریخی و پر جاذبه ایران است. دومین شهر بزرگ کشور و اگر عاشق تاریخ و فرهنگ ایران باشید، نمونه بارزی از تاریخ و فرهنگ غنی ایران!...

12 شهریور 1401

رصد تبلیغات تورهای غیرمجاز در مازندران در فضای مجازی به وسیله پلیس فتا

میراث آریا/ براساس گزارشات بدست رسیده، رصد تبلیغات تورهای غیرمجاز در مازندران در فضای مجازی به وسیله پلیس فتا صورت می پذیرد.

4 شهریور 1401

وقتی میراث پدری را به آب دادیم!

خبرنگاران : شوربختانه در مقوله آسیب سیل به میراث تاریخی شهرهای مختلف ردپای سومدیریتی فاجعه بار به چشم می خورد ؛آنجا که متخصصان و مدیران باید همیشه کوشش نمایند احتمال قرارگیری عناصر ارزشمند و نیازمند حفاظت را در مجاورت عوامل خطرزا به صفر برسانند نه تنها...

22 مرداد 1401

شهر کاریز کیش را به طور کامل بشناسید

جزیره کیش یکی از جزایر زیبا و همیشه آرام ایران بوده که در دل آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این جزیره بسیار متنوع هستند و زیبایی آن واقعا غیرقابل وصف است. قدم زدن در جزیره کیش آرامشی ناب و بی بدیل را در اختیار شما...

12 مرداد 1401

قدیمی ترین استقرارگاه شمال غرب کشور گاهنگاری می گردد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، قدیمی ترین استقرارگاه شمال غرب کشور گاهنگاری می گردد.

5 تیر 1401

رییس سازمان میراث فرهنگی: تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه مسئله ای را حل نمی کند.

تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانهعلی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی کشور در جلسه ای که با هیئت رییسه فراکسیون جهانگردی مجلس شورای اسلامی از اینکه این سازمان همواره در تعامل با نمایندگان مجلس بوده اطلاع داد و جهانگردی...

18 خرداد 1401

مجتمع گردشگری راستا فهرج ، زاهدان به زودی افتتاح می گردد

رییس اداره میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج گفت: مجتمع گردشگری جهت #فهرج - #زاهدان به زودی افتتاح می گردد.

7 خرداد 1401

ضرغامی: همه فعالان حوزه گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه همه فعالان حوزه سفر و گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند، گفت: ماهیت سفر این است که حال مردم عوض گردد، اکنون مردم حال خوبی ندارند و سفر فرصتی است تا حال مردم خوب گردد.

28 اردیبهشت 1401

تور ارزان ترکیه: تور ترکیه: سوغات بدروم، یادگاری های از ساحل اژه

بدروم یکی از مقصدهای محبوب ترکیه برای گردشگران است. این منطقه، بازارها و مراکز خرید و فروشگاه های سوغات و صنایع دستی فراوانی دارد. در این فروشگاه ها می توانید بهترین هدایا و سوغات را برای عزیزان خود پیدا کنید.

26 اردیبهشت 1401

پویش مردمی من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم

عصر روز چهارشنبه 27 دی 96 هم زمان با سفر گروه تبلیغاتی یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تحت عنوان سلطان سفر به اصفهان، پویش مردمی من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم در این استان آغاز شد.

17 اردیبهشت 1401

گورستان های هزاره اول قبل از میلاد در پلدشت تعیین حریم می شوند

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، گورستان های هزاره اول قبل از میلاد در پلدشت معین حریم می شوند.

14 اردیبهشت 1401

برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال 2018 در همدان

استان همدان میزبان نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال 2018 می شود.

15 اسفند 1400

سوغات سرعین را از کجا بخریم؟

عسل، خیلی ها را یاد سرعین می اندازد، شهری که وقتی هوا رو به گرمی رود، فصل سفر به آن هم از راه می رسد. اما جز عسل، سوغات سرعین چیست؟

2 اسفند 1400

وام های غیرضروری که پرداخت می گردد، تور زیارتی با وام قرض الحسنه!

به گزارش خبرنگاران، نبود نقدینگی در بانک ها برای پرداخت وام به یک معضل معمول تبدیل شده اما بعضی از آژانس های مسافرتی به راحتی از بانک ها وام قرض الحسنه برای سفر دریافت می نمایند.

19 بهمن 1400

راهنمای سفر به روتوروا؛ نیوزیلند

علاوه بر چشمه ها و منطقه ها زمین گرمایی، اطراف این شهر را جنگل های بومی و دریاچه های زیبا فرا گرفته است که در کنار هم ترکیبی فوق العاده را پدید آورده اند. روتوروا بعلاوه به مرکزی برای ارائه فرهنگ مائوری معروفیت دارد و یکی از برترین نقاط نیوزیلند برای تماشای...

5 بهمن 1400

نمایشگاه فیروزه کوبی در ساختمان وزارت میراث فرهنگی برپا شده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر شده، نمایشگاه فیروزه کوبی در ساختمان وزارت میراث فرهنگی برپا شده است.

19 دی 1400

قلعه آقا خان لیراوی نیاز فوری به بازسازی و بازسازی دارد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، قلعه آقا خان لیراوی نیاز فوری به بازسازی و بازسازی دارد.

12 آبان 1400

روستای ملیک؛جایی که در آن همه چیز زنانه است!

نام های زنانه معابر که به همت یک دهیار بانو اجرا شده، از ویژگی های روستای میلک واقع در بخش الموت غربی شهرستان قزوین است که گام های استواری در راه توسعه گردشگری محسوب می شود.

23 مرداد 1400
تعداد: (31)