حضور بیش از 49 هزار مسافر نوروزی در شهرستان چابهار

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز چابهار گفت: از شروع تعطیلات نوروزی 49 هزار و 961 نفر در مراکز اقامتی شهرستان چابهار مانند هتل ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان ها، تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش اقامت نموده اند.

حضور بیش از 49 هزار مسافر نوروزی در شهرستان چابهار

نصیر بارکزهی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ گپ و گفتگو در چابهار گفت: آب و هوای معتدل، راه های دسترسی مناسب زمینی، مراکز خرید تجاری، صنایع دستی متنوع بومی و بازارهای سنتی از جذابیت هایی است که سبب جذب مسافران و گردشگران به سواحل نیلگون دریای مکران در شهرستان چابهار شده است.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز 96 منطقه آزاد چابهار گفت: از شروع تعطیلات نوروزی بیش از 49 هزار و 960 نفر در مراکز اقامتی چابهار مانند هتل ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان ها، تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، کمپ های موقت مسافری، چادرهای مسافرتی در پارک ها، حاشیه بلوارها و خیابان ها با برپایی 4 هزار 150 تخته چادر اقامت نموده اند.

وی اعلام کرد: ساحل زیبا، پلاژ ساحلی، کوه های مینیاتوری، قلعه پرتغالی ها، درخت انجیر معابد در کنار مراکز خرید مجتمع های تجاری واقع در منطقه آزاد از مهمترین اماکنی است که مورد بازدید مسافران و گردشگران قرار می گیرد.

بارکزهی توضیح داد: در راستای توسعه سواحل مکران با امکانات فراهم شده همه ساله مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می نمایند که بیشترین حجم سفرها در ایام تعطیلات به ویژه نوروز صورت می گیرد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر و نوروز چابهار گفت: به منظور اطلاع رسانی مسافران و گردشگران نوروزی 40 نفر به عنوان راهنمایان گردشگری در 4 پایگاه اطلاع رسانی در نقاط مختلف و مبادی ورودی منطقه آزاد چابهار مستقر شده و مردم را نسبت به اماکن تاریخی، گردشگری، تفریحی، اقامتی، خدمات درمانی و بهداشتی و پذیرایی با ارایه نقشه و بروشور هدایت می نمایند.

منبع: تسنیم

به "حضور بیش از 49 هزار مسافر نوروزی در شهرستان چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بیش از 49 هزار مسافر نوروزی در شهرستان چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید