سرای عامری ها در میان بهترین هتل های خاورمیانه

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، خبرنگاران/اصفهان رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کاشان اطلاع داد که پایگاه جهانی تریپ ادوایزر، بار دیگر اقامتگاه سنتی سرای عامری ها را به اسم یکی از 25 هتل برتر خاورمیانه در سال 2021 معرفی نموده است.

سرای عامری ها در میان بهترین هتل های خاورمیانه

مهران سرمدیان به وبلاگ گپ و گفتگو گفت: اقامتگاه سنتی سرای عامری ها، یکی از زیباترین خانه های تاریخی کاشان با معماری ایرانی است که در دوره زندیه ساخته شده و بعدها به مرور توسعه یافته است.

وی ادامه داد: بخش های بیرونی و درونی این خانه با گچ بری های زیبا و منبت کاری ظریف تزئین شده و بعلاوه، بنا دارای چندین حیاط است که رعایت اصل تقارن در این حیاط ها به آن زیبایی دوچندان بخشیده.

معاون مدیر کل و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان یادآور شد که این سرا در سال 2016 مفتخر به دریافت برنده جایزه بین المللی نورپردازی Lightenning award شده و جایزه ملی بازسازی و احیای بناهای تاریخی را هم دریافت نموده است.

سرمدیان اطلاع داد: پایگاه جهانی تریپ ادوایزر که طی سال های متمادی از سال 2016 تا 2020 اقامتگاه سرای عامری ها را به اسم اقامتگاه منتخب گردشگران معرفی نموده بود، به تازگی اظهار داشت که این اقامتگاه سنتی در لیست 25 هتل برتر خاورمیانه سال 2021 رتبه هفدهم را از آن خود نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرای عامری ها در میان بهترین هتل های خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرای عامری ها در میان بهترین هتل های خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید