اخبار مجلس

وزیر کشور: پرداخت یارانه ها تا آماده شدن کالابرگ الکترونیک ادامه دارد

وزیر کشور گفت: سیاست پرداخت یارانه ها تا زمان آماده شدن کالابرگ های الکترونیک ادامه خواهد داشت.

29 تیر 1401

دولت مبلغ 5 میلیون و 200 هزار تومان را برای عوارض خروج از کشور پیشنهاد داد

اندازه درآمد دولت از محل خروج مسافر از کشور، در لایحه بودجه سال آینده اعلام شد. بنابر این لایحه، پیش بینی می شود که اندازه 1500 میلیارد تومان، از این محل درآمدزایی انجام شود.

7 تیر 1401

رییس سازمان میراث فرهنگی: تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه مسئله ای را حل نمی کند.

تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانهعلی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی کشور در جلسه ای که با هیئت رییسه فراکسیون جهانگردی مجلس شورای اسلامی از اینکه این سازمان همواره در تعامل با نمایندگان مجلس بوده اطلاع داد و جهانگردی...

18 خرداد 1401

نحوه مشخص شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد

تهران (پانا) - سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکسان سازی شهریه مدارس غیردولتی مدنظر نیست، زیرا فعالیت مدارس فرق دارد گفت شهریه مدارس غیردولتی متناسب با فعالیت های مدرسه معین و اخذ خواهد شد.

19 فروردین 1401

ابلاغ مصوبه پرداخت حق عضویت ایران در سازمان ملل متحد

معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به پرداخت حق عضویت و کمک دولت ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی را ابلاغ کرد.

13 بهمن 1400

مرکز حافظ شناسی در شیراز احداث می شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تامین اعتبار لازم طرح مرکز حافظ شناسی امسال کلنگ زنی می شود تا محل مناسبی برای فعالیت های ادبی، آموزشی و پژوهشی درباره حافظ ایجاد شود.

2 بهمن 1400

فرصت 23 روزه استقلال برای دفاع از پرونده شکایت میلیچ

باشگاه استقلال 23 روز فرصت دارد تا دفاعیات خود را نسبت به شکایت میلیچ علیه این باشگاه به فیفا ارسال کند.

2 بهمن 1400

آنالیز نیازهای شهری افراد دارای معلولیت در صحن شورا

تهران (پانا) - نماینده بچه ها کم توان ذهنی ضمن اشاره به مسائل معلولان گفت مهم ترین دغدغه خانواده این افراد حضورشان به صورت ایمن در شهر است. حتی یک خرید ساده یا حضور در پارک یا تفرجگاه ها به عنوان یک دغدغه برای خانواده ها شناخته می گردد.

22 دی 1400

برطرف تنگناهای مالی مردم با بودجه ریزی برنامه محور

تهران (پانا) - رییس سازمان برنامه و بودجه گفت، مردم از جهت مالی در تنگنا قرار گرفته اند، بنابراین همه برنامه ها باید برای برطرف این تنگناها بوده و الگوی بودجه ریزی مالی مبتنی بر برنامه و با موضوع رشد مالی باشد تا اثربخشی لازم را در زندگی مردم و کشور پیدا...

23 شهریور 1400

جزئیات طرح حمایتی داوطلبان آزمون ارتقا اعلام شد

معاونت آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر قطعی بودن برگزاری آزمون ارتقای دستیاران تخصصی پزشکی جزئیات طرح حمایتی ویژه داوطلبان آزمون ارتقا را گفت.

15 مرداد 1400

سرقت اطلاعات حساس امنیت ملی آمریکا

مفقود شدن یک لپتاپ حاوی اسناد و اطلاعات حساس حین حمله طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کنگره، به یک مسأله امنیت ملی تبدیل شده است.

26 بهمن 1399

مسدودسازی حساب های فاقد کد شهاب بانک ملی ایران از فردا

بانک ملی ایران اظهار داشت که از روز سه شنبه 16 / 10 / 99 امکان برداشت از حساب های اشخاص حقیقی فاقد کد شهاب ممنوع خواهد شد.

22 بهمن 1399

شرایط نامشخص هفت تپه دژپسند را به صحن علنی مجلس کشاند، استیضاح هم منتفی نیست

یک نماینده مجلس با اشاره به این که دژپسند باید برای پاسخگویی درباره شرایط نامشخص هفت تپه در صحن علنی مجلس حاضر شود، تاکید کرد: موضوع استیضاح وزیر اقتصاد نیز فارغ از بحث هفت تپه مطرح است و به زودی اعلام وصول می شود.

15 بهمن 1399

پاسخ فرماندار نیشابور در رابطه با جریمه میلیونی برخی پزشکان

خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار نیشابور گفت: پزشکان و متخصصانی که در ساعات منع تردد جریمه شده اند، برای پیگیری موضوع به فرمانداری مراجعه کنند.

9 دی 1399

خبرنگاران مسابقات شهرخودرو در استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد

مشهد-خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مطابق مصوبات شورای تامین استان دیدارهای تیم فوتبال شهرخودرو با تیمهای میهمان از این پس در استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می گردد.

7 دی 1399

خبرنگاران شریعتمداری از پرداخت وام کرونایی به خبرنگاران اطلاع داد

تهران - خبرنگاران - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگاران گفت که در صورت تأمین اعتبار وام 10 میلیونی کرونایی به خبرنگاران پرداخت می گردد.

7 مهر 1399

خبرنگاران مجلس و دولت باید با تعامل حرکت نمایند

کرج -خبرنگاران- نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت باید مسائل مردم را با تعامل اولویت بندی نمایند تا بسترپاسخگویی به مطالبات جامعه مهیا گردد.

21 شهریور 1399

همه چیز درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به اجرا درآمد و از این پس یک بازنشسته حداقل بگیر بیش از 2 میلیون و 600 هزار تومان حقوق دریافت می نماید.

19 شهریور 1399

ضرورت استقرار اورژانس هوایی در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: ایجاد زیرساخت لازم برای استقرار اورژانس هوایی در تمامی شهرستان ها و آماده سازی مکان استاندارد فرود بالگرد تا سه ماه آینده یک تلکیف است.

17 مرداد 1399

واریز وام کرونایی برای بنگاه ها از ماه جاری

به گزارش خبرنگاران، سعید زرندی با اشاره به شرایط ویژه ایجاد شده ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: این موضوع تقریباً در همه حوزه های کشورها از جمله عرضه و تقاضا تغییرات جدی را ایجاد کرد و منجر به مشکلاتی شد.

9 تیر 1399
تعداد: (22)