اخبار سیاسی

ورود حدود 2 میلیون مسافر به مازندران طی دو روز گذشته

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشهای منتشر شده، ورود حدود 2 میلیون مسافر به مازندران طی دو روز گذشته صورت گرفت.

12 مرداد 1402

کیهان: سریال های شـبکه نمایش خانگی ، زباله اند، اهداف سیاسی هم دارند

در همان نخستین سریال ها و برنامه هایی که وارد شبکه نمایش خانگی شدند هم رویکرد به هنجارگریزی وجود داشت. اما هر چه جلوتر آمدیم این شرایط غلیظ تر شد. طوری که امروز می بینیم پلتفرم های اکران کننده سریال ها و سازندگان آثار در شبکه نمایش خانگی برای جذب مخاطب،...

9 خرداد 1402

سیستم مالیاتی به ازای هر خانه فقط 2هزار و 700 تومان مالیات گرفته است

سازمان امور مالیاتی و وزارت راه وشهرسازی می گویند پیروز شده 515 هزار و 500 خانه خالی را شناسایی کند. اما مورد قابل تامل اینکه طی دوسال اخیر کل مالیاتی که دولت توانسته از مالکان خانه های خالی دریافت کند فقط 1.5 میلیارد تومان بوده است.

8 اردیبهشت 1402

عکس ، این خانواده کم کیفیت گران ، پرفروش ترین محصول سایپاست!

پلتفرم X200 حدودا 14 سال است که در سایپا مورد استفاده قرار می گیرد. حالا بر اساس آمار یازده ماهه سایپا 200 هزار دستگاه از خودروهای این پلتفرم فروخته و بیشترین مقدار فروش آنها را تشکیل داده است.

28 اسفند 1401

مشخص حقوق کارگران به آخر هفته موکول شد

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: جلسه شورای عالی کار عصر دوشنبه با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در وزارت تعاون، کار و رفاه برگزار گردید و مذاکره های خوبی صورت گرفت، ادامه این جلسه و مشخص حقوق کارگران به آخر این هفته موکول شد.

23 اسفند 1401

کنکور، عاملی برای انحراف نظام آموزشی از راستا اصلی اش است

وزیر آموزش و پرورش کنکور را عاملی برای انحراف نظام آموزشی از راستا اصلی اش دانست و گفت: راستا اصلی این است که دانش آموز بتواند در برابر فرصت های یادگیری خودش را نشان دهد. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به نظر مصوبه ای است که خوبی هایی برای دانش آموز دارد.

15 مهر 1401

شهردار تهران : نوسازی حمل و نقل و ایجاد هویت برای معماری شهر الویت برنامه های ماست

شهردار تهران با اشاره به اینکه داعیه ما در مدیریت شهری ایجاد سه تحول است، گفت: تحول نخست، تحول در کالبد شهر است، بنابراین با نوسازی شهری بر محور حمل و نقل و با ایجاد یک هویت معمارانه نو سعی می کنیم آسایش، ایمنی و امنیت شهر را تامین و کمبودهای آن را جبران...

19 شهریور 1401

سفیر ژاپن به تالاراصلی مجموعه تئاتر شهر آمد ، قدردانی از یک اجرای ماهرانه

سفیرژاپن در کشورمان روز یکشنبه بیست و سوم مردادماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش شکوفه های گیلاس به کارگردانی سیدمحمد مساوات نشست.

25 مرداد 1401

وقتی میراث پدری را به آب دادیم!

خبرنگاران : شوربختانه در مقوله آسیب سیل به میراث تاریخی شهرهای مختلف ردپای سومدیریتی فاجعه بار به چشم می خورد ؛آنجا که متخصصان و مدیران باید همیشه کوشش نمایند احتمال قرارگیری عناصر ارزشمند و نیازمند حفاظت را در مجاورت عوامل خطرزا به صفر برسانند نه تنها...

22 مرداد 1401

زیباترین جاهای دیدنی اطراف تهران؛ یک روز به دور از شلوغی و آلودگی

اگر شما هم در میان ساکنان پرمشغله شهر تهران باشید، حتما گاهی پیش می آید که دلتان برای یک مسافرت دلچسب لک بزند ولی زمان کافی برای سفر کردن نداشته باشید. ولی اگر بدانید جاهای دیدنی اطراف تهران در فاصله کمی از این شهر شلوغ می توانند پذیرای شما باشند، دیگر...

12 مرداد 1401

وزیر کشور: پرداخت یارانه ها تا آماده شدن کالابرگ الکترونیک ادامه دارد

وزیر کشور گفت: سیاست پرداخت یارانه ها تا زمان آماده شدن کالابرگ های الکترونیک ادامه خواهد داشت.

29 تیر 1401

تایم لپس یک روز در تیرانا

تیرانا مرکز آلبانی و یکی از شهرهای تاریخی اروپا است که سرگذشتی منحصربه فرد دارد. جاهای دیدنی تیرانا به واسطه به هم رسیدن اقوام و مذاهب مختلف، از تنوع ویژه ای برخوردارند.

25 تیر 1401

خبر نو وزیر درباره حقوق کارگران

به گزارش خبرنگاران، بالاخره تکلیف حقوق کارگران هفته آینده معین می گردد؟

19 تیر 1401

طرح نو مجلس برای یارانه ها، همه افراد جامعه باید یارانه بگیرند

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق طرحی که بعضی نمایندگان در حال تنظیم آن هستند، به جز ایرانیان مقیم خارج و کسانی که متقاضی نیستند، باید یارانه به همه افراد متقاضی تعلق بگیرد.

13 تیر 1401

بائربوک: در پی کاهش وابستگی مولداوی به روسیه هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان می گوید که برلیت در همکاری با شرکایش از اتحادیه اروپا، فرانسه و رومانی در پی راه هایی برای کاهش وابستکی مولداوی به ذخایر انرژی روسیه خواهد بود.

9 تیر 1401

دولت مبلغ 5 میلیون و 200 هزار تومان را برای عوارض خروج از کشور پیشنهاد داد

اندازه درآمد دولت از محل خروج مسافر از کشور، در لایحه بودجه سال آینده اعلام شد. بنابر این لایحه، پیش بینی می شود که اندازه 1500 میلیارد تومان، از این محل درآمدزایی انجام شود.

7 تیر 1401

برنامه های ایلان ماسک برای توییتر: از آزادی بیان تا نابودی بات ها

خرید توییتر به وسیله ایلان ماسک موجی از حدس و گمان را بین میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی به راه انداخته و همه می خواهند بدانند چه تغییراتی در انتظار توییتر است؟ آیا ایلان ماسک توییتر را به طور کامل دگرگون خواهد نمود؟

27 خرداد 1401

تخصیص سبد معیشتی برای نیازمندان تا آخر سال

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک سبد معیشتی برای نیازمندان تا آخر سال اختصاص می یابد.

25 خرداد 1401

بازدید سرزده وزیر آموزش و پرورش از مرکز آموزش عالی شهید شرافت تهران

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به طور سرزده از مرکز شهید شرافت دانشگاه فرهنگیان تهران بازدید کرد.

23 خرداد 1401

رییس سازمان میراث فرهنگی: تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه مسئله ای را حل نمی کند.

تغییر سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانهعلی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی کشور در جلسه ای که با هیئت رییسه فراکسیون جهانگردی مجلس شورای اسلامی از اینکه این سازمان همواره در تعامل با نمایندگان مجلس بوده اطلاع داد و جهانگردی...

18 خرداد 1401
تعداد: (155)