خبرنگاران مسابقات شهرخودرو در استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، مشهد-خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مطابق مصوبات شورای تامین استان دیدارهای تیم فوتبال شهرخودرو با تیمهای میهمان از این پس در استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقات شهرخودرو در استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد

فرزاد فتاحی روز یکشنبه در این خصوص در گفت و گو با رسانه ها اضافه کرد: در حقیقت از هفته قبل رقابتهای لیگ برتر باید شهرخودرو مقابل حریفان در استادیوم ثامن بازی می کرد که به صورت استثنا آخرین ملاقات به درخواست باشگاه شهرخودرو در استادیوم امام رضا (ع) برگزار گردید.

وی ادامه داد: از مسوولان سازمان لیگ خواسته ایم استادیوم تازه تعمیر ثامن الائمه (ع) را ببینند و برای بازیهای باشگاه شهرخودرو تایید نمایند اما آنان اعلام نموده اند باشگاه شهرخودرو باید به شکل کتبی این استادیوم را به عنوان محل برگزاری بازیهایش به فدراسیون فوتبال معرفی و اعلام کند.

هیچ مسابقه ای از یک سال قبل تا به امروز به دلیل تعمیرات و نوسازی در استادیوم ثامن الائمه (ع) برگزار نشد تا اینکه عملیات ترمیم به تازگی به اتمام رسید و اکنون استادیوم خانگی باشگاه شهرخودرو خراسان آماده میزبانی از ملاقاتهای این تیم لیگ فزونی است.

استادیوم امام رضا (ع) متعلق به آستان قدس رضوی با دسترسی مناسب، در بافت شهری و حاشیه بلوار فردوسی مشهد واقع شده است اما استادیوم ثامن الائمه (ع) در جاده شاندیز در اطراف مشهد واقع شده و با نزدیکترین بافت واقع در محدوده شهری کلانشهر مشهد 10 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مسابقات شهرخودرو در استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات شهرخودرو در استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید