عنقا دوست دارد با گناه فرشته به تلویزیون برگردد، اگر کافر نمایش خانگی سریع تر پیش نرود

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، حامد عنقا کارگردان و تهیه کننده می گوید که از آذرماه و دی ماه کاری را به سیمافیلم داده ام که نامش گناه فرشته است.

عنقا دوست دارد با گناه فرشته به تلویزیون برگردد، اگر کافر نمایش خانگی سریع تر پیش نرود

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ گپ و گفتگو، حامد عنقا در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است با فیلمنامه ای به تلویزیون برگردد و یا کاری برای نمایش خانگی بسازد، تأکید کرد: دوست دارم با تلویزیون کار کنم، چون خودم را فرزند رسانه ملّی می دانم. از آذرماه و دی ماه کاری را به سیمافیلم داده ام که نامش گناه فرشته است. این کار خیلی نزدیک به فضای انقلاب زیبا است؛ درامی پرتعلیق که بیشتر قصه ها و داستان هایش در فضای اجتماعی می گذرد؛ و همچنین کار دیگری را فروردین ماه به شبکه دو داده ام که نامش خیز به یک بار بیا است.

وی اضافه نمود: منتظر تصمیم تلویزیون هستم و در این میان فیلمنامه ای به نام کافر را هم برای نمایش خانگی دارم. هرکدام از این کار ها سریع تر پیش برود آن کار را کلید خواهیم زد. من خودم شخصاً تازه از شبکه نمایش خانگی فارغ شدم و ترجیحم این است به خاطر دِینی که به تلویزیون دارم با کاری به تلویزیون برگردم.

سریال کافر در دهه 1350 و روز های منتهی به پیروزی انقلاب می گذرد. کافر در فضایی عاشقانه روایت می گردد و درام آن بر اساس چالش های پررنگ سیاسی و اعتقادی شکل می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عنقا دوست دارد با گناه فرشته به تلویزیون برگردد، اگر کافر نمایش خانگی سریع تر پیش نرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنقا دوست دارد با گناه فرشته به تلویزیون برگردد، اگر کافر نمایش خانگی سریع تر پیش نرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید