همه چیز درباره مچ بندهای هوشمند سامسونگ

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، سامسونگ به صورت مختصر و در کنار پرچمدار های سری گلکسی اس 10 از این مچ بندها رونمایی نموده بود و حالا اطلاعات کاملی درباره مشخصات و قیمت هر دو مدل یعنی گلکسی fit و fit-e منتشر شده است.

همه چیز درباره مچ بندهای هوشمند سامسونگ

هردو مچ بند از استاندارد نظامی برخوردارند

همانطور که از اسمش پیداست گلکسی fit-e مدل مقرون به صرفه تر بوده و دارای صفحه نمایش سیاه سفید 0.74 اینچی PMOLED، پردازنده Cortex M0، رم 128 کیلوبایتی و 4 مگابایت حافظه است. این مچ بند تنها قادر به نشان دادن اعلان ها بدون قابلیت پاسخ است و از سنسور تشخیص حرکت، ضربان قلب و تحلیل کننده خواب بهره می برد.

باتری 70 میلی آمپر ساعتی آن نیز به گفته سامسونگ با یک بار شارژ 10 روز دوام خواهد آورد. این مچ بند تنها 15 گرم وزن دارد و علاوه بر پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G به بلوتوث 5 نیز مجهز شده.

مدل گران تر و پیشرفته تر گلکسی fit هم دارای صفحه نمایش 0.95 اینچی رنگی AMOLED، چیپست Cortex M33F SoC، دو مگابایت رم و 32 مگابایت حافظه است.

در این مدل امکان تعامل با نوتیفیکیشن ها وجود دارد و علاوه بر سنسور تشخیص حرکت و ضربان قلب، قابلیت پایش کیفیت خواب و استرس هم در دسترس است.

باتری گلکسی فیت 120 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با امکان شارژ بی سیم 7 روز همراهی تان می نماید. این مدل نیز مانند قبلی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G و بلوتوث 5 برخوردار است.

منبع: انتخاب

به "همه چیز درباره مچ بندهای هوشمند سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره مچ بندهای هوشمند سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید