طرز تهیه ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، ساندویچ هات داگ یکی از پرطرفدارترین ساندویچ ها در دنیا است که اصالت آن مانند همبرگر به کشور آلمان برمی شود و بخش اصلی غذای آلمانی است. این غذای فست فودی بین بچه ها که طرفداران پروپاقرص فست فودها هستند، غذای جذابی است. در این دستورالعمل طرز تهیه ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر آموزش داده می شود.

طرز تهیه ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر

ساندویچ هات داگ معمولی فقط و فقط با هات داگ سرخ شده یا تنوری و همراه با سس سرو می شود. اما در این دستور آشپزی هات داگ همراه با قارچ و پنیر و البته خیارشور و گوجه فرنگی است. این ساندویچ خوشمزه در کنار مقداری سیب زمینی سرخ کرده یک بشقاب مجذوب کننده است.

اگر طرفدار فست فود هستید، چرا در خانه و با سلیقه خودتان درست نکنید؟ در این صورت، خیالتان راحت است که همه چیز تمیز و در عین حال با بهترین کیفیت تهیه می شود. اگر به مقدار کافی وسوسه شده اید تا یک ساندویچ هات داگ خوشمزه پنیری را برای امشب درست کنید، همراه ما تا انتهای دستور تهیه بمانید.

مواد لازم برای ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر

  • سوسیس هات داگ سولیکو چهار عدد
  • پنیر ورقه ای چدار کاله خرید آنلاین چهار عدد
  • گوجه فرنگی دو عدد
  • نان باگت شش عدد
  • قارچ 200 گرم
  • سس خردل کاله دو قاشق غذاخوری
  • روغن سه پیمانه
  • آویشن به مقدار لازم
  • پیاز (سایز بزرگ) یک عدد
  • خیارشور شش عدد
  • نشاسته ذرت یک دوم پیمانه

طرز تهیه ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر

مرحله اول

برای شروع تهیه ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر، روی هات داگ های آماده چند شیار با کارد ایجاد کنید تا هنگام سرخ کردن حسابی مغز پخت شود. داخل یک تابه به مقدار کافی روغن بریزید به طوری که هات داگ ها به خوبی در روغن غوطه ور باشند. اگر نمی خواهید این مقدار روغن مصرف کنید، هات داگ ها را به صورت معمولی داخل مقدار کمی روغن سرخ کنید. در آن صورت بعد از سرخ شدن، چند قطره آب داخل تابه بریزید و در آن را ببندید تا هات داگ ها بخارپز شوند.

مرحله دوم

نان های باگت را از کنار برش بزنید و مقداری از خمیر داخل نان را جدا کنید. داخل نان ها را مقداری سس فرانسوی بزنید و سس را کاملا در نان پخش کنید.

مرحله سوم

هات داگ های سرخ شده را داخل نان ها قرار دهید. داخل ساندویچ هات داگ به غیر از سس و سوسیس چیز دیگری نیست، اما استفاده از گوجه فرنگی و خیارشور خرد شده در کنار چیپس خلالی هم طعم این ساندویچ را خوشمزه می کند. به همین منظور، خیارشور را به صورت خلالی برش دهید. سپس، گوجه فرنگی را بعد از شستن به صورت نازک برش داده و داخل ساندویچ ها قرار دهید.

مرحله چهارم

در این مرحله به سراغ سرخ کردن پیازها بروید. ابتدا، پیازها را به صورت حلقه های نازک برش داده و سپس، با چاقو آن ها را به خلال های ریز برش بدهید. پیازهای خلال شده را در یک کاسه بزرگ بریزید و روی آن ها آب سرد بریزید. اجازه دهید پیازها به مدت 10 دقیقه خیس بخورند. نشاسته ذرت را در یک کاسه میانه جداگانه قرار دهید. پیازهای ورقه شده را آبکش کنید و روی یک حوله بزرگ آشپزخانه بگذارید و کاملا خشک کنید.

مرحله پنجم

روغن را در یک تابه بریزید. اجازه دهید تا داغ شود. پیازهای خلال شده را در نشاسته ذرت فرو کنید و نشاسته ذرت اضافی را کناری بگذارید. پیازها را به صورت دسته ای سرخ کنید. در هر بار سرخ کردن تنها به مقدار یک مشت کوچک در تابه بریزید تا پیازها بهتر و زودتر سرخ شوند. پیازهای سرخ شده را روی بشقاب پوشیده شده با حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

مرحله ششم

حالا نوبت آماده کردن قارچ و پنیر است. قارچ را خرد کرده و همراه کمی روغن تفت دهید تا آب اضافی شان گرفته شود. سپس، حرارت را کم کرده و پنیر را اضافه کنید تا پنیر کاملا ذوب شود.

مرحله هفتم

قارچ و پنیر را داخل نان ها روی مواد بریزید و ساندویچ را به صورت داغ سرو کنید.

نکات طرز تهیه ساندویچ هات داگ خانگی

  • اگر می خواهید ساندویچ هات داگ تنوری داشته باشید، قارچ را بعد از تفت دادن با پنیر روی ساندویچ بریزید. سپس، ساندویچ را به مدت 15 دقیقه داخل فر با دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید. برای طلایی شدن پنیر می توانید چند دقیقه آخر، فر را روی حالت گریل تنظیم کنید.
  • اگر مایل باشید می توانید از مقداری سس خردل برای طمع دهی بیشتر به این ساندویچ استفاده کنید.
  • به جای گوجه فرنگی و خیارشور می توانید از کاهو هم استفاده کنید.
  • استفاده از روغن زیاد باعث می شود هات داگ ها پفکی و بزرگ شوند. اما اگر نمی خواهید این مقدار روغن مصرف کنید، هات داگ ها را به صورت معمولی داخل مقدار کمی روغن سرخ کنید. در آن صورت بعد از سرخ شدن، چند قطره آب داخل تابه بریزید و در آن را ببندید تا هات داگ ها بخارپز شوند.
  • می توانید از هات داگ به همراه کراکت سیب زمینی به عنوان وعده غذایی خوشمزه استفاده کنید.
  • غذایی شبیه هات داگ، کورن داگ است. اگر تا به حال امتحان نکرده اید، می توانید طرز تهیه کورن داگ را همراه با ویودیو را امتحان کنید.
منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه ساندویچ هات داگ با قارچ و پنیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید