تئاتر

آخرین خبرها از تئاتر ، فراخوان بخش بین الملل تئاتر فجر و یک نمایش کودک

اعلام فراخوان بخش بین الملل تئاتر فجر و شروع اجراهای یک نمایش کودک در تالار هنر خبرهای نو تئاتر هستند.

12 آبان 1401

فراخوان ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور منتشر شد

فراخوان ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور از طریق بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

10 مهر 1401

سفیر ژاپن به تالاراصلی مجموعه تئاتر شهر آمد ، قدردانی از یک اجرای ماهرانه

سفیرژاپن در کشورمان روز یکشنبه بیست و سوم مردادماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش شکوفه های گیلاس به کارگردانی سیدمحمد مساوات نشست.

25 مرداد 1401

سیما تیرانداز، بازیگر تلویزیون و تئاتر، این هفته در برنامه احوالپرسی حضور دارد

در جدیدترین قسمت از برنامه احوالپرسی که پنجشنبه 30 دی از شبکه دوی سیما پخش می گردد، سیما تیرانداز به عنوان مهمان حضور دارد.

8 اسفند 1400

عکس نامتعارف مریم معصومی بدون مانتو با هودی کوتاه ! ، روسری کلا فراموش شد !

خبرنگاران: مریم معصومی که خیلی علاقه دارد روز مرگی هایش را برای فالوورهایش علنی کند اینبار از آرایشگاه رفتنش عکس گذاشت.

4 بهمن 1400

هنرمند باید واقعیات را بازتاب دهد

تهران (پانا) - حاشیه نشینی را یکی از پدیده های توسعه شهرنشینی می دانند؛ البته یکی از انواع ناگوار آن که ناچار با مفاهیمی نظیر فقر و بزه نیز گره خورده؛ و به خاطرِ ویژگی های دراماتیکی واقعیات رایج در آن، موضوع و مورد مناسبی برای پرداخت ازسوی هنرمندان؛ بویژه...

22 آبان 1400

هوای آنتالیا در نوروز

هوای آنتالیا در نوروز برای گردشگران و ساکنین این شهر فوق العاده می باشد. در این فصل آنتالیا بسیار سرسبز و چشم نواز خواهد بود. بدین جهت بسیاری از مسافران ایام نوروز را برای سفر به این شهر دیدنی و خوش آب و هوا انتخاب می نمایند. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه...

19 شهریور 1400

تهران میزبان بخش منطقه ها تئاتر دانشگاهی

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با بیان اینکه بخش منطقه ها جشنواره از 29 خرداد در تهران برگزار می گردد گفت که برگزاری بخش اصلی این دوره جشنواره هم از 7 تیر شروع می گردد.

22 تیر 1400

فستیوال ها و جشن های مشهور آلمان

آلمان ها در جهان به عنوان مردمی فاقد روحیه طنز، بسیار مقرراتی و جدی شناخته شده اند. اما با کمی تحقیق در خصوص فرهنگ این مردم و فستیوال هایی که هر ساله در این کشور برگزار می گردد در میابیم که مردم آلمان مردمانی شاد و مهربان هستند.

9 آبان 1399

معابر اصلی و کوچه های ابهر با 10 هزار تن آسفالت مفروش شد

خبرنگاران/زنجان شهردار ابهر گفت: علی رغم افزایش قیمت قیر، 10 هزار تن آسفالت در معابر اصلی و کوچه های شهر ابهر پخش شده است.

22 مهر 1399

برج N، بلندترین نقطه سئول

در سال 1969 اولین کاربری برج N سئول به عنوان برج مخابراتی رادیو و تلویزیون در نظر گرفته شده بود و به خاطر ارتفاع و موقعیت آن در بالای کوه نامسان (Namsan) خیلی زود تبدیل به یکی از سازه های معروف شهر شد. امروزه این ساختمان 237 متری با نماهایی بی بدیل از شهر سئول،...

18 تیر 1399