برج N، بلندترین نقطه سئول

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، در سال 1969 اولین کاربری برج N سئول به عنوان برج مخابراتی رادیو و تلویزیون در نظر گرفته شده بود و به خاطر ارتفاع و موقعیت آن در بالای کوه نامسان (Namsan) خیلی زود تبدیل به یکی از سازه های معروف شهر شد. امروزه این ساختمان 237 متری با نماهایی بی بدیل از شهر سئول، همراه با چند رستوران، سینما و فضای اجرای نمایشی از بازدیدکنندگانش پذیرایی می نماید.

برج N، بلندترین نقطه سئول

این برج اولین بار در سال 1980 به روی گردشگران باز شده و نمایش های نوری معروف آن بعدتر در سال 2005 به آن افزوده و پس از آن حرف N نیز به عنوان حرف اول کلمه new یا جدید، کوه نامسان و کلمه nature به نام برج الحاق گشت. بعد از خرید بلیط از باجه پایین برج می توانید به بالای آن رفته و پانوراماهایی دیدنی را از رصدخانه آن تماشا کنید. این طبقه رستوران های خوبی هم دارد که شامل یک رستوران فرانسوی می گردد که هر 48 دقیقه یک دور کامل می چرخد.

مناظر بالای برج تنها بخشی از دیدنی های آن هستند؛ این مجموعه شامل یک موزه خرس عروسکی نیز می گردد که مجموعه ای هیجان انگیز و جالب از عروسک های مختلف را به نمایش می گذارد. عشاق نیز می توانند به تراس روی بام N پلازا رفته و طبق سنتی رایج یک قفل عاشقانه ببندند یا کنار حوضچه آرزوی داخل برج رفته و سکه های قلبی شکل به داخل آن پرت نمایند. بعد از فرا رسیدن تاریکی شب، ساختمان مرتباً با نورپردازی های مختلفی زیبا می گردد. دیدن این نمایش جالب از بالای خود کوه نامسان یا از خیابان پایین برج تجربه خاصی خواهد بود. پیشنهاد می کنیم با خودتان دوربین نیز به همراه داشته باشید.

بازدید از برج N در تمام سال تا دیر وقت امکان پذیر است، اما اگر هوا ابری بود توصیه می کنیم بازدیدتان را به تعویق بیندازید زیرا نمی توانید از مناظر شگفت انگیز شهر دیدن کنید. در این مجموعه به طور کل تراس بزرگی برای تماشای شهر، موزه، تالار روباز، مغازه سوغاتی فروشی و امکانات جذاب فرعی دیگری وجود دارند.

امکانات طبقات

پلازای P0/B1: ورودی تراس تماشای شهر، اطلاعات، اتاق زنده، کافه، تئاتر بچه ها، اتاق پرستاری

پلازای P1: باجه فروش بلیط، فود کورت، باغ نور، تراس چمن، مغازه سوغاتی فروشی

پلازای P2: رستوران، تراس پشت بام، کافه

برج T1: رستوران کره ای هانکوک

برج T2: رصدخانه آنالوگ، حوضچه آرزو، توالت آسمان، اِسکای کافه، استودیو عکس

برج T3: رصدخانه دیجیتال، تلسکوپ قوی دیجیتال، مغازه سوغاتی فروشی

برج T5: رستوران گردان

بسیاری از بازدیدنمایندگان برای رسیدن به اینجا از تله کابین نامسان استفاده می نمایند.

منبع: گردشبان

به "برج N، بلندترین نقطه سئول" امتیاز دهید

2 کاربر به "برج N، بلندترین نقطه سئول" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج N، بلندترین نقطه سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید