یواخیم لو: شب مرگباری را تجربه کردیم، گل اول را که خوردیم همه چیز را رها کردیم

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به هیچ عنوان از عملکرد شاگردانش در مصاف خارج از خانه مقابل اسپانیا راضی نیست و شکست سنگین آنها را به ذهنیت اشتباه شان نسبت داد.

یواخیم لو: شب مرگباری را تجربه کردیم، گل اول را که خوردیم همه چیز را رها کردیم

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته (سه شنبه) پس از تماشای شکست 6 بر صفر شاگردانش در خانه اسپانیا که سنگین ترین شکست تاریخ آنها مقابل این تیم بود و منجر به ناکامی شان در صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد، به وبلاگ گپ و گفتگو گفت: امشب برای ما واقعاً شب بدی بود. هیچکدام از چیزهایی که می خواستیم محقق نشد. نه حرکت فیزیکی مناسب و نه قدرت بدنی. آمده بودیم شجاعانه بازی کنیم، هجومی بازی کنیم، اما نه در حمله و نه در دفاع خوب نبودیم. بعد از دریافت گل اول همه چیز را رها کردیم. یادمان رفت که چه برنامه های تاکتیکی داشتیم و بی هدف در سرتاسر زمین پرسه می زدیم. تیم مان نظم نداشت و همه فضاها را باز گذاشته بودیم. اینها برای مان یک شب مرگبار را ساخت.

لو اضافه کرد: در نیمه دوم، سعی کردیم وارد فار یارگیری نفر به نفر شویم و حریف را تحت فشار قرار دهیم و اینگونه به گل برسیم تا به بازی برگردیم، اما اسپانیایی ها بهتر بازی می کردند و سریع تر و دقیق تر بودند. ما هیچ موقعیتی برای گلزنی نداشتیم. پیش از این گفته بودم که به بازیکنانی که دعوت نموده ایم، اعتماد داریم و فکر می کنیم که در راستا درستی در حال حرکت هستیم، اما این باخت نشان داد آنقدرها هم در این راستا پیشروی ننموده ایم و پیشرفت مان به اندازه ای که امید داشتیم، نبوده است. باید آنالیز کنیم و ببینیم که کجای کارمان می لنگد، چون باخت امشب ناامیدکننده و هر کاری که انجام دادیم، ضعیف بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یواخیم لو: شب مرگباری را تجربه کردیم، گل اول را که خوردیم همه چیز را رها کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: شب مرگباری را تجربه کردیم، گل اول را که خوردیم همه چیز را رها کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید