کتاب پرسش گری سقراطی نقد و بررسی می شود

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، نشست نقد و بررسی کتاب پرسش گری سقراط نوشته و ترجمه علی صاحبی در قالب نشست هفتگی شهر کتاب، سه شنبه 6 آبان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

کتاب پرسش گری سقراطی نقد و بررسی می شود

یکی از ویژگی های اساسی شناخت درمانی پرسش گری سقراطی است. درمانگر با طرح سوال های دقیق افراد را به جستجوی راه حل ها و انتخاب های جدید هدایت می کند. پرسش گری سقراطی فرد را از ذهنیت خودآیند به سمت ذهنیت پرسش گر سوق می دهد تا بتواند به ارزیابی عینی تر و دقیق تر از عقاید و باورهای خود بپردازد.

کتاب پرسش گری سقراطی در روان درمانی و مشاوره اثری است به تالیف و ترجمه علی صاحبی که در جهت پرورش هنر و مهارت پرسش گری نگارش شده و توسط انتشارات اسبار به چاپ رسیده است.

درمان گر با دستیابی به این مهارت قادر می شود که مراجع خود را به سوی کشف و برگزیدن راه کارهای نو برای مشکلاتش سوق دهد و از مزایای پرسش گری سقراطی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی مداخله بهره مند شود.

نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه شنبه ششم آبان ساعت 11صبح به نقد و بررسی کتاب پرسش گری سقراطی اختصاص دارد که با حضور دکتر حسین محمودی و دکترعلی صاحبی به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند این نشست را از اینستاگرام این مرکز به نشانی Instagram/bookcityculturalcenter به طور مستقیم پیگیری کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب پرسش گری سقراطی نقد و بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب پرسش گری سقراطی نقد و بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید