چطور مثل چندلر بینگ در سریال فرندز لباس بپوشیم؟

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، متیو لانگفورد پری (Matthew Langford Perry) بازیگر نقش چندلر بینگ (chandler bing) در سریال فرندز چند روز پیش در تاریخ 28 اکتبر 2023 درگذشت و تمام طرفدارن خود را در بهت و حیرت فرو برد.

چطور مثل چندلر بینگ در سریال فرندز لباس بپوشیم؟

متیو با اینکه در طول 10 سال فیلم برداری سریال فرندز با افسردگی شدید درگیر بود هرگز این موضوع را در اجرای نقش چندلر بروز نداد. شاید اگر عوامل سریال فرندز تصمیم بازگرداندن شخصیت های این سریال دوست داشتنی به تلویزیون نمی گرفتند، ما هم هیچ وقت از شرایط روحی متیو باخبر نمی شدیم.

او در یکی از مصاحبه هایش گفته است که این عادلانه نیست که من مجبور بودم بیماری افسردگی رو تجربه کنم در حالی که اون 5 نفر دیگه مجبور نبودن. اونا همه چیزایی که من داشتم رو داشتن ولی من مجبور بودم با این بیماری بجنگم و هنوز هم دارم می جنگم. شاید الان که از این موضوع اطلاع داریم بتوانیم دلیل تفاوت نگاه های چندلر با بقیه شخصیت ها را متوجه شویم.

درگذشت این بازیگر برای همه هواداران سریال فرندز در تمام جهان مثل از دست دادن یک دوست بود. دوستی که با او خندیدیم، گریه کردیم و به هیجان آمدیم. دوستی که در روزهای ناراحتی لبخند به لب ما آورد، در بحران های زندگی با او هم ذات پنداری کردیم و با تمام وجود او را دوست داشتیم.

به همین بهانه و برای اینکه یادی از این دوست قدیمی مان نموده باشیم تصمیم گرفتیم در این مطلب از وبلاگ گپ و گفتگو مگ چند استایل این شخصیت را آنالیز کنیم و ببینیم چطور می توانیم مثل چندلرِ دوست داشتنی لباس بپوشیم. شاید گاهی بتوانیم با پوشیدن لباس های چندلر بینگ، جای خالی او را در زندگی مان پر کنیم.

محبوب ترین استایل چندلر بینگ، کاستوم خرگوش

این لباس مهمانی هالووین چندلر بینگ شاید مورد توجه ترین لباس این شخصیت بود. یک لباس سرهمی به شکل خرگوش، دوخته شده از پارچه ای نرم و البته به همراه یک هویج تازه که در دستان چندلر بود. این مدل لباس های راحتی حتی در زمان های غیرهالووین هم هوادار دارند چون بسیار نرم هستند. مخصوص این روزها که سرمای پاییزی همه جا پخش شده، پوشیدن یک سر همی گرم و نرم بسیار لذت بخش خواهد بود.

استایل چندلر بینگ در شب کریسمس

چندلر بینگ این لباس را به مناسبت کریسمس پوشیده بود و سعی نموده بود که تم رنگی مربوط به این مراسم را رعایت کند. یک جلیقه بافتنی قرمز رنگ، پیراهن مردانه کرم و یک کروات طرح دار مناسب برای فصل سرما. اگر دوست دارید شما هم این استایل را امتحان کنید می توانید از محصولاتی که در زیر معرفی شده است بهره ببرید.

ژیله مردانه قرمز

این ژیله زیبای یقه هفت در سه سایز XXL - XL - L فراوری شده است. جنس الیاف آن اکریلیک است و برای استفاده در استایل های اسپرت، روزمره، رسمی و مهمانی مناسب است. این محصول ایرانی است و در زمان شست وشو باید از آب داغ دور نگه داشته گردد. بعلاوه برای خشک کردن، نباید آن را از جایی آویزان کنید چون کش آمدن در اثر سنگینی می تواند ظاهر لباس را تغییر دهد.

پیراهن آستین بلند مردانه رنگلر

این پیراهن جین به رنگ کردم فراوری شده و یقه مردانه برگردان دارد. آستین های بلند و جنس نیمه ضخیمی که دارد آن را حسابی برای استفاده در روزهای خنک سال مناسب نموده است. بلندی این پیراهن تا روی باسن است و برای استفاده در استایل های روزمره یا مهمانی مناسب است.

ست کروات و دستمال جیبی مردانه نکست

جنس پارچه این ست انگلیسی پلی استر است و طرح های ریزی روی خود دارد. عرض کروات در پهن ترین قسمت به 6 سانتی متر می رسد. سایز دستمال جیبی هم 24 در 24 سانتی متر است. کروات را می توانید به صورت تکی در استایل های اسپرت، مثل چندلر بینگ، بهره ببرید یا همراه با دستمال جیبی در استایل های رسمی به کار ببرید.

استایل نیمه اسپرت چندلر ببینگ با کت تک

چندلر در سریال فرندز برای موقعیت های نیمه رسمی تیپ اسپرت داشت. همانطور که در این عکس هم می بینید او یک تی شرت سفید همراه با یک کت تک چهارخانه به تن دارد. استایلی که برای روزهای نیمه اول پاییز بسیار مناسب است. چون وقتی هوا گرم می گردد می توانید کت را از تن در بیاورید و وقت هم که هوا خنک شد به راحتی با پوشدن کت بدنتان را گرم کنید. در ادامه به آنالیز محصولاتی که می توانید با آن استایلی مثل استایل نیمه اسپرت چندلر بینگ داشته باشید را با هم آنالیز می کنیم.

تی شرت اورسایز مردانه نوزده نودیک

این محصول در سایزهای XXL - XL - L - M با پارچه ای از جنس پلی استر، پنبه و نخ فراوری شده است. این لباس کاملا ساده است و هیچ طرحی روی خود ندارد. یقه آن گرد است، بلندی اش تا زیر باسن است و برای استفاده در استایل های اسپرت، روزمره و مهمانی کاملا مناسب است.

کت تک مردانه یقه انگلیسی عالیجناب

این کت پاییزه در سایزهای 50 تا 56 از فروشگاه وبلاگ گپ و گفتگو قابل تهیه است. جنس پارچه آن پپلی استر و ریون در طیف رنگ قهوه ای است که طرح چهارخانه دارد. با یک دکمه بسته می گردد و برای استایل های اسپرت، روزمره و مهمانی مناسب است.

ساعت مچی عقربه ای مردانه رومانسون

یک ساعت با طرح کلاسیک که صفحه ای گرد و بند چرمی به رنگ قهوه ای دارد. شیشه این ساعت معدنی است و بدنه آن از ترکیب استیل و پالادیوم ساخته شده است. موتور کوارتز دارد، با باتری کار می نماید و مقدار مقاومتش در برابر فشار آب 3ATM است.

بند این ساعت با کلیپس ضامن دار بسته می گردد و برای استفاده در استایل های روزمره، لوکس، رسمی و کلاسیک کاملا مناسب است. از ویژگی های این محصول زیبا می توان به قابلیت تاریخ شما، عقربه های شب تاب و کرونوگراف اشاره نمود.

استایل روزمره چندلر بینگ

سومین استایل از شخصیت چندلر بینگ در سریال فرندز که قرار است آنالیز کنیم یک استایل روزمره و ساده است. این استایل برای روزهای بهاری و پاییزی مناسب است و می توانید آن را در هر طیف رنگی که دوست دارید بهره ببرید. شلوار جین، بخش سوم این استایل است که پوشیدن آن را به شما پییشنهاد می دهیم.

پیراهن آستین بلند مردانه ناوالس

یک پیراهن پنبه ای سبک که برای استایل های روزمره و مهمانی مناسب است. یقه آن به شکل برگردان است، آستین بلند دارد و قد آن تا روی باسن می رسد.

جلیقه مردانه سردانالو

یک لباس از جنس پلی استر که هم می توانید در تیپ اداری و رسمی از آن بهره ببرید و هم در استایل های اسپرت آن را بپوشید. قد این جلیقه تا روی کمر می آید و با چند دکمه بسته می گردد. طرح ساده دارد و به راحتی با هر پیراهن و شلواری ست می گردد.

شلوار جین مردانه پاتن جامه

جنس این شلوار راسته از پنبه، جین و لاکرا است که قابلیت کشسانی دارد. پارچه اش نسبتا ضخیم است که می تواند پاهای شما را در فصل پاییز و زمستان خوب گرم کند. این شلوار برای استفاده در استایل های اسپرت، روزمره و مهمانی مناسب است. این نکته را از قلم نیاندازید که حتما باید این لباس را با آب دمای میانه و دور پایین ماشین لباسشویی بشویید و هرگز آن را در خشک کن قرار ندهید.

مرور کلی

چند روز پیش، در روزها پایانی ماه اکتبر، متیو پری بازیگر چندلر در فرندز درگذشت که باعث ناراحتی هواداران سریال فرندز شد. این بازیگر دوست داشتنی چند ماه قبل از مرگش کتاب فرندز، دوستان و عاشقان را چاپ نموده بود که مورد توجه علاقمندان به سریال فرندز قرار گرفته بود. در این مطلب 4 استایل محبوب شخصیت چندلر بینگ را معرفی کردیم و دیدیم که چطور می توانیم مثل این شخصیت لباس بپوشیم.

منبع: دیجیکالا مگ

به "چطور مثل چندلر بینگ در سریال فرندز لباس بپوشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور مثل چندلر بینگ در سریال فرندز لباس بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید