زنجان در زمینه ساخت و تامین مدارس ابتدایی با مشکل روبرو است

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، خبرنگاران/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: این استان در زمینه ساخت و تامین مدارس مقطع ابتدایی دچار مشکل است.

زنجان در زمینه ساخت و تامین مدارس ابتدایی با مشکل روبرو است

علی اسماعیلی روز گذشته (21 بهمن ماه) در آیین افتتاح سایت رایانه و آزمایشگاه مدرن دانش آموزی مدرسه کاشانی ابهر، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما باید از نورانیت زندگی شهدا نهایت بهره و استفاده را ببریم تا از ظلمات گمراهی و گناه در امان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه زندگی امروز ما و نیز آرامش و آسایش کشور مدیون و مرهون شهدایی است که جان خود را خالصانه و مومنانه در راه وطن وارزش های دینی هدیه کردند، ادامه داد: ما سعادت جهان و آخرت را مدیون شهدای این مرز و بوم هستیم.

این مسئول در ادامه با تاکید بر ضرورت مشارکت خیرین در حوزه آموزش وپرورش، متذکر شد: همگان باید دست در دست یکدیگر برای مدرسه سازی و تجهیز مدارس گام بردارند، زیرا استان زنجان در زمینه ساخت و تامین مدارس مقطع ابتدایی در مضیقه و دچار مشکل است و مدرسه سازی و مدرسه یاری از باقیات صالحات محسوب می گردد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با تاکید بر این مطلب که بدون شک خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و مدرسه یار یاری کار بزرگ و مطمئنی برای دولت هستند، زیرا دولت به تنهایی نمی تواند همه نیازهای مالی جامعه از جمله مدرسه سازی و تجهیز امکانات آموزشی، ورزشی و غیره را تامین و بر عهده گیرد، اضافه کرد: با توجه به همین موضوع، نیازمند یاری و مساعدت همگان به ویژه خیرین گرامی در حوزه های مختلف آموزش وپرورش هستیم.

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، در ادامه سفر یک روزه مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان به شهرستان ابهر علاوه بر افتتاح اتاق ورزش و بازی مدارس سمیه و ابوذر شریف آباد، از مدرسه متوسطه اول ترقی شریف آباد نیز بازدید و دستور لازم برای بازسازی و بهسازی این مدرسه صادر و تصمیم های لازم در این زمینه اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زنجان در زمینه ساخت و تامین مدارس ابتدایی با مشکل روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان در زمینه ساخت و تامین مدارس ابتدایی با مشکل روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید