همایشها و نمایشگاه ها

موتور نمایشگاه خودرو تهران 1402 استارت خورد

همه چیز برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402 آماده است. جلسات هم اندیشی و آشنایی با برنامه ها و اهداف کلان مجری پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران (اتواکسپو تهران 1402) با بیش از50 رسانه فعال و تخصصی حوزه خودرو، صنعت و اقتصاد طی یک ماه اخیر برگزار گردید.

15 آذر 1402

7 جای دیدنی برج خلیفه که باید دید

برج خلیفه دبی یکی از برج های بلند و مشهور دنیا است که در شهر دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. با ارتفاع 828 متر، این برج بیش از 160 طبقه دارد و در سال 2010 افتتاح شد. برج خلیفه دبی به عنوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری دبی شناخته می گردد و دارای امکاناتی نظیر...

27 اردیبهشت 1402

موزه ها 28 اردیبهشت رایگان هستند!

بنابر گفته محمد دکامئی، مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه ها، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی بازدید از موزه های این سازمان در روز آدینه 28 اردیبهشت را رایگان گفت. این مقاله درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار...

11 بهمن 1401

افزایش بهره وری و بازدهی با سامسونگ DeX

چگونه تلویزیون خود را به کامپیوتر تبدیل کنیم؟استفاده از تلفن همراه برای رسیدگی به امورکاری و اداری همیشه با چالش ها و محدودیت هایی همراه است؛ از یک طرف ابعاد چند اینچی صفحه نمایش گوشی ها تجربه بصری محدودی را ارائه می دهد و از سوی دیگر سیستم عامل و رابط...

12 دی 1401

برگزاری جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی با موضوع فناوری سلامت

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر گفت: جشنواره رازی در امسال با موضوع شعار سال برگزار خواهد شد.

4 آبان 1401

وزیر ارشاد از ستاد نمایشگاه کتاب بازدید کرد، اسماعیلی: شعار ما خودکفایی در حوزه نشر است

صبح امروز محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور علی رمضانی رئیس خانه کتاب و مسئول نمایشگاه مجازی کتاب تهران و یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت ارشاد از ستاد نمایشگاه مجازی کتاب تهران بازدید کرد.

4 خرداد 1401

پویش مردمی من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم

عصر روز چهارشنبه 27 دی 96 هم زمان با سفر گروه تبلیغاتی یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تحت عنوان سلطان سفر به اصفهان، پویش مردمی من ایرانی ام، توسعه گردشگری را دوست دارم در این استان آغاز شد.

17 اردیبهشت 1401

همایش بین المللی هورامان شناسی در کرمانشاه برگزار می گردد

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری همایش بین المللی هورامان شناسی در سالگرد ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی اورامانات اطلاع داد.

30 فروردین 1401

آداب حضور در نمایشگاه ، عوامل جذب بازدیدکننده

عوامل بسیار زیادی در جذب بازدید و خرید محصوالت و خدمات از غرفه شما وجود دارد مثل:

26 فروردین 1401

امیدواریم با یاری جهاد دانشگاهی، مشاغل خانگی زنان را توسعه دهیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با اشاره به دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی در بخش مشاغل خانگی، گفت: امیدواریم بتوانیم با پشتیبانی هایی که می گردد، مشاغل خانگی زنان را توسعه دهیم.

26 بهمن 1400

راهنمای سفر به روتوروا؛ نیوزیلند

علاوه بر چشمه ها و منطقه ها زمین گرمایی، اطراف این شهر را جنگل های بومی و دریاچه های زیبا فرا گرفته است که در کنار هم ترکیبی فوق العاده را پدید آورده اند. روتوروا بعلاوه به مرکزی برای ارائه فرهنگ مائوری معروفیت دارد و یکی از برترین نقاط نیوزیلند برای تماشای...

5 بهمن 1400

فراخوان حضور در پنجاه ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بولونیا منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نمایشگاه کتاب بولونیا به عنوان یکی از مهم ترین و معتبرترین نمایشگاه های کتاب جهان در حوزه کتاب کودک و نوجوان هرساله پذیرای بسیاری از فعالان نشر است.

4 بهمن 1400

نمایشگاه فیروزه کوبی در ساختمان وزارت میراث فرهنگی برپا شده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر شده، نمایشگاه فیروزه کوبی در ساختمان وزارت میراث فرهنگی برپا شده است.

19 دی 1400

یک انتصاب تازه در سازمان حفاظت محیط زیست

تهران (پانا) - در حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، محسن نقیلو به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

9 دی 1400

راه اندازی باشگاه های پیاده روی، کارگران قشر نخست برای طرح

به گزارش خبرنگاران، پیاده روی بهترین و ساده ترین ورزش برای تمامی سنین است که تاثیر زیادی در بهبود فرایند زندگی و داشتن تناسب اندام افراد دارد. یک مطالعه نشان داد که پیاده روی و دویدن خطر پرفشاری خون، سطوح بالای کلسترول، بیماری عروق کرونر قلب و دیابت...

29 مرداد 1400

نمایشگاهی از کاشی کاری ایرانی در پاکستان

مرتضی رضوان فر درباره آرامگاه و مسجد شاه یوسف گردیزی در منطقه پنجاب می گوید: آرامگاه و مسجد شاه یوسف گردیزی نمایشگاه بسیار زیبایی از کاشیکاری ایرانی است. دیوارها، سقف، قبور، زمین و حتی درها و پنجره ها با کاشیکاری فیروزه ای تزئین شده است.

22 مرداد 1400

جوزپ بورل: تأسیسات هسته ای ایران تحت بیشترین نظارت ها است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه بیشترین نظارت ها در دنیا بر تأسیسات هسته ای ایران انجام می گردد، گفت در صورت التزام واشنگتن به بخش مالی توافق هسته ای، تهران نیز آماده است تا به اجرای کامل تعهدات برجامی بازگردد. ...

30 خرداد 1400

نخست وزیر قانون شکن جریمه شد

رئیس پلیس نروژ امروز خبر داد که نخست وزیر این کشور را به دلیل رعایت نکردن مقررات کرونایی و برپایی جشن تولد، جریمه کرده است.

6 اردیبهشت 1400

چرا استقلالی ها نتواستند قاسمی نژاد را بخرند؟ خبرنگاران

فرهاد مجیدی در یکی از معدود کنفرانس های مطبوعاتی خود صراحتاً اسم امین قاسمی نژاد درآورد و گفت از باشگاه خواسته ام این بازیکن را بخرند.

2 اردیبهشت 1400

خبرنگاران بایدن: کره شمالی مهمترین مسئله سیاست خارجی آمریکا است

تهران- خبرنگاران- جو بایدن پنجشنبه شب در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان رییس جمهوری آمریکا گفت که وی مانند باراک اوباما رییس جمهوری اسبق آمریکا کره شمالی را مهمترین مسئله سیاست خارجی خود می داند.

24 فروردین 1400
تعداد: (32)