کار برای هندبال سخت شده است، انتظارات از تیم ملی زیاد است

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال که ظهر امروز در نشست خبری حضور داشت توضیحاتی را پیرامون شرایط اعزام های این رشته در چند ماه آینده داد.

کار برای هندبال سخت شده است، انتظارات از تیم ملی زیاد است

پاکدل در ابتدای این نشست در مورد حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: برای اولین بار 18 تیم برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی نموده اند و تمام تیم های قدرتمند آسیا حضور دارند. بحرین، کویت، قطر و ژاپن از قدرت های آسیا هستند.

وی ادامه داد: بحرین در المپیک تاریخ سازی کرد و برای اولین بار در جمع هشت تیم اول نهاده شد. تیم ملی ژاپن در آسیا، در المپیک و مسابقاتت جهانی حاضر بوده است.

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه بازیکنان و مربی تیم ملی ایران برای کسب موفقت انگیزه دارند، توضیح داد: قرار است تیم در دو تورنمنت رومانی و اسپانیا با حضور چند تیم خوب شرکت کند.

پاکدل با اشاره به اینکه بعد از جهانی شدن تیم بانوان ایران، انتظارات از هندبال بالا رفته است اعلام کرد: برای موفقیت در این جهت تمام توان و قدرت مان را می گذاریم. شرایط سخت است اما کوشش می کنیم.

رئیس فدراسیون به اعزام های چند ماه آینده هم اشاره نمود و اضافه نمود: تا انتها سال 6 اعزام داریم. تمام فشار از ابتدای کرونا در این چهار ماه هست. حتی مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا هم قرار است اسفند ماه برگزار گردد.

پاکدل گفت: ترافیک کاری بسیار سنگینی در پیش است و حتی از نظر اقتصادی انتظار یاری از وزارت و کمیته را داریم. امیدوارم به خوبی از این چند ماه سخت عبور کنیم.

وی توضیح داد: در بحث پشتوانه سازی، استعدادیابی و پایه هندبال هر آنچه در تمام توان خودمان بوده را گذاشته ایم. متأسفانه در چند سال گذشته تمام توقف ما در این بود که پشتوانه سازی نکردیم. الان قرار است مسابقات قهرمانی نونهالان کشور با 31 تیم در یزد برگزار گردد.

رئیس فدراسیون هندبال در انتها پیرامون حضور تیم بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: تیم بانوان یک سال زحمت کشیده و سهمیه جهانی گرفته و امیدوارم تمام توان خود را بگذارد تا برای آینده یک اتفاق خوب در هندبال رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار برای هندبال سخت شده است، انتظارات از تیم ملی زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار برای هندبال سخت شده است، انتظارات از تیم ملی زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید