فرنگی کار ملی پوش مازندرانی در پی تکرار طلای المپیک

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، یکی از فرنگی کاران پیروز و آینده دار تیم ملی کشتی ایران که توانست سهمیه المپیک در وزن 97 کیلوگرم را کسب کند، محمد هادی ساروی است. کشتی گیر با انگیزه و اسم داری که پیش از این عناوین قهرمانی آسیا و دنیا را هم در لیست افتخاراتش ثبت نموده و حالا با تمام وجود برای درخشش در المپیک گام بر می دارد. ضمن اینکه او در نظر دارد بعد از قاسم رضایی، دومین طلایی کشتی فرنگی استان مازندران در المپیک باشد. افتخاری که در المپیک 2012 لندن به وسیله قاسم رضایی نصیب کشتی ایران و بعلاوه استان مازندران شد.

فرنگی کار ملی پوش مازندرانی در پی تکرار طلای المپیک

به همین دلیل محمدهادی ساروی در آستانه شروع اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه امیدوار است بتواند کشتی فرنگی استان مازندران را صاحب دومین مدال طلای المپیک کند، گفت: حضور در اردوهای تیم ملی، یاری بسیار زیادی به من کرد تا بتوانم از لحاظ فنی و جسمانی به شرایط مطلوبی برسم. البته پس از اینکه تمرینات و مسابقات به علت کرونا تعطیل شد از لحاظ جسمی و فنی کمی افت کردیم، اما در ادامه توانستیم با حضور در اردوی تیم ملی دوباره به آمادگی مطلوب برسیم.

وی به شرایط کنونی خود تا قبل از حضور در المپیک اشاره نمود و اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون از لحاظ آمادگی جسمی و فنی در شرایط خوبی هستم. ضمن اینکه حضور در تورنمنت بین المللی لهستان هم برای من بسیار مفید بود و توانستم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت خودم کار کنم.

ساروی به حضور روحیه بخش محمد بنا به اسم پرافتخارترین مربی کشتی فرنگی ایران در اردوها اشاره نمود و گفت: وی انگیزه لازم را به ما می دهد تا به خودباوری کامل رسیده و نهایت کوشش خود را برای کسب مدال طلا در المپیک انجام دهیم. البته در کنار محمد بنا، مربیان دیگری هم هستند که پا به پای ما برای موفقیت در المپیک کوشش می نمایند.

این کشتی گیر مازنی در انتها خاطر نشان کرد: نخستین تجربه مهم من در رده عظیمسالان، حضور در مسابقات جهانی قزاقستان بود که البته با توجه به کم تجربگی و جوان بودن، نتوانستم به نتایج خوبی برسم. اما در حال حاضر این شانس را دارم که به اسم دومین تجربه عظیم خود در المپیک به میدان بروم. مطمئناً از این فرصت نهایت استفاده را خواهم برد تا کشتی مازندران را پس از قاسم رضایی، صاحب دومین طلای کشتی فرنگی المپیک کنم.

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک توکیو طی روزهای 11 تا 22 تیرماه در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار می گردد.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به توضیح زیر است:

55 کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان) سجاد عباس پور (مازندران) محمدهادی شعبانی (فارس)

60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی (قم) پویا ناصرپور (خوزستان) مهرداد مردانی (خوزستان) امید آرامی (سیستان و بلوچستان)

63 کیلوگرم: میثم دلخانی (فارس) مهدی محسن نژاد (خوزستان)

67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) حسین اسدی (خوزستان) محمدجواد رضایی (قم)

72 کیلوگرم: امین کاویانی نژاد (خوزستان) محمدرضا مختاری (فارس) علی ارسلان (مازندران)

77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی (فارس) پرهام قنبری (فارس)

82 کیلوگرم: رسول گرمسیری (خوزستان) جمال اسماعیلی (تهران)

87 کیلوگرم: رامین طاهری (خوزستان) ناصر علیزاده (مازندران) حسین نوری (البرز)

97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران) مهدی بالی (مازندران) مهدی زودآشنا (لرستان)

130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی (خوزستان) امین میرزازاده (خوزستان) علی اکبر یوسفی (مازندران) پارسا نظری (فارس)

سرمربی: محمد بنا

مربیان: بهروز حضرتی پور، رسول جزینی، لقمان رضایی، حبیب اله اخلاقی، فرشاد علیزاده

ماساژور: محمد علیزاده

متخصص تغذیه: دکتر رامین امیرساسان

پزشک: دکتر تورج ملک محمدی

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرنگی کار ملی پوش مازندرانی در پی تکرار طلای المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کار ملی پوش مازندرانی در پی تکرار طلای المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید