کنایه های رحمتی به کی روش در هنگام تعریف از اسکو

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، مهدی رحمتی بدون اینکه نامی از سرمربی سابق تیم ملی ببرد، اما با گوشه کنایه زدن به کی روش، اظهار داشت که باید از دراگان اسکوچیچ تقدیر گردد.

کنایه های رحمتی به کی روش در هنگام تعریف از اسکو

به گزارش خبرآنلاین؛ سیدمهدی رحمتی سنگربان سابق تیم های استقلال، سپاهان و تیم ملی فوتبال، شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود. او در بخشی از صحبت هایش در مورد شرایط تیم ملی و دراگان اسکوچیچ سخن به زبان آورد و مباحث جالبی را مطرح نمود.

رحمتی درباره شرایط سرمربی تیم ملی و صعود به جام جهانی گفت: من فکر می کنم که آقای اسکوچیچ در سخت ترین شرایط ممکن تیم ملی را تحویل گرفت و در برترین شرایط ممکن با کمترین مبلغ قرارداد، با کمترین اهانت به فدراسیون و فوتبال ایران و مربیان و بازیکنان لیگ و امکاناتی که در کشور ما وجود دارد، ما را به جام جهانی رساند.

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ادامه داد: باید از ایشان تقدیر و تشکر کرد که در این شرایط و شرایط تیم ما را به جام جهانی برد. من خودم به معنای واقعی از ایشان تشکر می کنم.

وی درباره اینکه این نسل می تواند اتفاقات تازه ای را رقم بزند و تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی برود، پاسخ داد: من بازی های تیم ملی را دقیق نگاه کردم و به این راحتی که می گویید نیست. ما نقاط ضعفی داریم که باید روی آن ها کار کنیم. باید بازی های تدارکاتی خیلی قوی انجام دهیم. ابتدا باید به تصمیمی برسیم که قرار است با این کادرفنی ادامه دهیم یا خیر؟

رحمتی با انتقاد از اینکه بعضی رسانه ها برای مربیان تبلیغ می نمایند، گفت: بعضی از رسانه های کشورمان مربیان دیگر را تبلیغ می نمایند. شما می توانید این را به وضوح ببینید. هر چند خبر در میان درباره مربیان دیگر است و از مربیان دیگر خبر و مصاحبه منتشر می نمایند. اصلا این به ما ربطی ندارد. ما تیم ملی کشورمان برایمان مهم است.

سنگربان سابق تیم ملی با اعلام اینکه باید شرایط کادرفنی تیم ملی در جام جهانی قطر معین گردد، اضافه نمود: اول باید به جمع بندی برسیم که می خواهیم با این کادرفنی ادامه دهیم یا خیر. اگر قرار است ادامه دهیم، دنبال این باشیم که امکانات را فراهم کنیم، بازی های تدارکاتی خیلی خوبی را برگزار کنیم و شرایط را مهیا کنیم و سپس از آن ها توقع صعود داشته باشیم. فکر نکنید که کار خیلی راحتی است.

وی گفت: بله فوتبال ایران پیشرفت خوبی داشته و بازیکنانی که در اروپا بازی می نمایند، واقعا خوب و قابل تقدیر هستند. واقعا سطح ما در فوتبال آسیا بالا رفته است. این دو علت دارد، اول اینکه ما خیلی پیشرفت نموده ایم و دوم اینکه سایر تیم های آسیایی نیز درجا زده اند. فکر می کنم که اکنون کره جنوبی و ژاپن به مقدار سابق و مانند تیم ملی ایران لژیونر ندارند. ولی چیزی که هست این است که ما باید ابتدا با خودمان به جمع بندی برسیم.

رحمتی در خاتمه صحبت هایش درخصوص تیم ملی را اینگونه به سرانجام برد و گفت: با این شرایطی که ما می بینیم و اوضاع اسفباری که در فوتبال ما وجود دارد و خبر هایی که از فدراسیون می رسد، فکر می کنم که ما ایرانی ها باید همه چیز را برای دقیقه 90 بگذاریم و لحظات آخر صعود کنیم تا شخصی که در رأس کار است را قلم دوش کنیم و گل و مدال به گردنش بیندازیم و از او تقدیر و تشکر کنیم. کسی هم که با آسودگی خاطر و خیال راحت ما را به جام جهانی رسانده، همه در موردش کارشناسی نمایند و تیم ملی را بررسی نمایند.

منبع: فرارو

به "کنایه های رحمتی به کی روش در هنگام تعریف از اسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های رحمتی به کی روش در هنگام تعریف از اسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید