ورود ناگهانی کودک به پخش زنده تلویزیونی

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، ورود کودک بازیگوش به داخل اتاقی که مادرش در حال مصاحبه زنده تلویزیونی بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

ورود ناگهانی کودک به پخش زنده تلویزیونی

به گزارش خبرنگار، پخش های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرارگرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. اما ویدئویی که به تازگی منتشر و تبدیل به ویدئویی پربازدید شده است شیرین کاری یک کودک در حین مصاحبه زنده مادرش با شبکه جهانی بی بی سی را به تصویر می کشد.

:

  • یوفو های درخشان عجیبی که مرد جوان را حیرت زده کرد!

دکتر کلاره وِنهام در حال گفتگوی زنده تلویزیونی با گوینده خبر شبکه بی بی سی جهانی کریستین فراسِر بود که ناگهان دختر خردسال دکتر ونهام موجب اختلال در گفتگوی آن ها شد. این دختر در حالی که مادرش در حال صحبت بود از او نام گوینده خبر را سوال کرد. ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع این اتفاق جالب را نشان می دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که دکتر منهام و گوینده خبر در خصوص محدودیت های ایجاد شده برای شیوع کروناویروس صحبت می نمایند دختر دکتر منهام در پشت سر او و در حال بازی دیده می گردد.

لحظاتی بعد این دختر خردسال در حالی که به مادرش نزدیک می گردد گوینده خبر از دکتر منهام درباره نام او سوال می نماید. دکتر منهام در جواب گوینده خبر نام دخترش را اسکارلِت اعلام می نماید. سپس این دختر در حالی که در پشت سر مادرش حضور دارد از مادرش نام گوینده خبر را می پرسد. در این ویدئو صدای اسکارلت شنیده می گردد که دوبار به مادرش می گوید: نام او (گوینده خبر) چیست؟ سپس گوینده خبر می گوید، نام من کریستین است.

لازم به ذکر است؛ این ویدئو از زمان انتشار تا به امروز بیش از 2.7 میلیون بیننده داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورود ناگهانی کودک به پخش زنده تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود ناگهانی کودک به پخش زنده تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید