مینی کلابمن فاینال ادیشن؛ نسخه ویژه ای از یک انگلیسی محبوب!

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، رینگ های 18 اینچی آلومینیومی مینی کلابمن فاینال ادیشن ترکیبی مجذوب کننده از مشکی و مسی را همراه دارند. مینی از لوگوی 1 از 1969 در قسمت هایی از بدنه و کابین استفاده می نماید...

مینی کلابمن فاینال ادیشن؛ نسخه ویژه ای از یک انگلیسی محبوب!

وبلاگ گپ و گفتگو - مینی در جدیدترین رویداد خودرویی خود از کلابمن فاینال ادیشن رونمایی نموده، هر چند هنوز بعضی از جزئیات این محصول مجذوب نماینده فاش نشده است. اما آنچه تعیین است، بسته فاینال ادیشن یک بسته 10 هزار دلاری است که به کلابمن S ALL4 اضافه می گردد.

از 1969 دستگاه کلابمن فاینال ادیشن، مینی کمتر از 100 دستگاه را با قیمت پایه 47200 دلار راهی بازار آمریکا می نماید. کلابمن فاینال ادیشن در 3 کد رنگ اختصاصی سفید، مشکی و نقره ای به همراه خطوط مکمل مسی براق قابل سفارش خواهد بود

رینگ های 18 اینچی آلومینیومی نیز ترکیبی مجذوب نماینده از مشکی و مسی را همراه دارند. مینی از لوگوی 1 از 1969 در قسمت هایی از بدنه و کابین استفاده می نماید که طبیعتا نمونه های دوم تا آخرین نسخه نیز این لوگو را با تغییرات میزبانی می نمایند. لوگوی مذکور کف زیر پای راننده و روی کنسول اصلی مقابل سرنشین جلو نیز با فونت و رنگی زیبا ثبت شده است.

1 از 1969

فضای داخل کابین مینی کلابمن فاینال ادیشن طبیعتا تفاوت هایی با مدل استاندارد دارد که شامل پوشش و جزئیات رنگی می گردد. در قسمت مرکزی کنسول اصلی جلو از نمایشگر 8.8 اینچی برای تنظیمات سیستم تفریح استفاده شده و پشتیبانی از اپل کارپلی نیز در نظر گرفته شده است.

MINI Clubman Final Edition

کیفیت دوخت روکش صندلی ها و جزئیات کابین در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است تا مشتری تفاوت فاینال ادیشن را با نمونه عادی درک کند.

پکیج فاینال ادیشن فقط به همین تغییرات رنگی و لوگویی محدود می گردد و در پیشرانه همه چیز همچون نسخه استاندارد کلابمن اس آل4 خواهد بود. بنابراین تپنده 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ برابر با 189 اسب بخار خروجی و 279 نیوتن متر گشتاور دارد. کلابمن اس آل4 طی 6.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد.

منبع: عصر ایران

به "مینی کلابمن فاینال ادیشن؛ نسخه ویژه ای از یک انگلیسی محبوب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی کلابمن فاینال ادیشن؛ نسخه ویژه ای از یک انگلیسی محبوب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید