عیدی بازنشستگان جامانده کی پرداخت می گردد؟

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، مدیرکل امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی جاماندگان با حقوق اسفندماه اطلاع داد.

عیدی بازنشستگان جامانده کی پرداخت می گردد؟

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی گفت: در راستای مصوبه هیئت وزیران، دستورالعمل نحوه محاسبه و پرداخت عیدی سال 1400 تهیه و واریز مبلغ عیدی طبق این دستورالعمل انجام شد.

وی شرح داد: طبق مصوبه 27 بهمن ماه هیات وزیران، برای بازنشستگان و موظفانی که پرداخت حق عائله مندی و اولاد آنها برعهده صندوق بازنشستگی کشوری است و در لیست حقوق بهمن ماه به آنان حقوق پرداخت شده است، مبلغ ثابت 16 میلیون ریال به عنوان عیدی سال 1400 پرداخت شده است و در صورت وجود چندین وظیفه بگیر از یک دفتر کل، مبلغ فوق به صورت مساوی بین وظیفه بگیران تقسیم می گردد.

خدامی اضافه کرد: علاوه بر این مبلغ، به بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس ردیف بودجه تعریف شده در سیستم به آنها عائله مندی تعلق می گیرد، حداکثر تا سقف چهار میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم، حق اولاد از طرف صندوق به آنها پرداخت می گردد؛ به ازای هر فرزند مبلغ ثابت یک میلیون و 500 هزار ریال پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: احکامی که در نیمه دوم بهمن ماه تا قبل از تاریخ مصوبه هیات وزیران به صورت قطعی و جاری تغییر یافته اما عیدی آنها در سرانجام بهمن ماه کارسازی نشده است؛ حسب پردازش، احکام عیدی آنها در اسفندماه 1400 کارسازی خواهد شد.

خدامی گفت: دستگاه هایی که فاقد ردیف بودجه ای هستند، باید طبق رویه هر ساله، رأساً نسبت به کارسازی عیدی به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران خود اقدام نمایند و صندوق بازنشستگی کشوری در این خصوص، هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

منبع: فرارو

به "عیدی بازنشستگان جامانده کی پرداخت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی بازنشستگان جامانده کی پرداخت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید