شکنجه ستاره های الهلال قبل از ملاقات با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، رسانه سعودی اسپورت با اشاره به برنامه فشرده بازیکنان الهلال پیش از مصاف با پرسپولیس، آن را به شکنجه ستاره های ملی پوش این تیم تعبیر نموده است.

شکنجه ستاره های الهلال قبل از ملاقات با پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گپ و گفتگو، پرسپولیس برای رسیدن به رویای قهرمانی در آسیا، کار سختی را در عربستان پیش رو دارد. آنها باید در مرحله یک چهارم نهایی با الهلال روبرو شوند و در صورت پیروزی، در ملاقات نیمه نهایی یکی از تیم های النصر و الوحده در انتظار تقابل با شاگردان گل محمدی خواهد بود که با توجه به شرایط میزبانی سعودی ها، بخت النصر برای پیروزی در آن مسابقه حداقل روی کاغذ بیشتر است.

با این وجود، تا زمان ملاقات پرسپولیس و الهلال در تاریخ 24 مهر، دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را پشت سر خواهند گذاشت. تا روز برگزاری این مسابقه، لیگ برتر ایران آغاز نشده و سرخپوشان تنها قادر به انجام تمرینات و برگزاری بازی های محبت آمیز خواهند بود که این مسئله می تواند منجر به ضرر این تیم گردد چرا که آنها از شرایط مسابقه دور خواهند شد و در سمت دیگر هم الهلال باید در این فاصله 4 بازی در لیگ حرفه ای عربستان برگزار کند که 3 مورد آن خارج از خانه است که این برنامه فشرده هم مزایایی مانند افزایش هماهنگی میان ستاره های قدیمی و تازه و بعلاوه در شرایط مسابقه ماندن بازیکنان این تیم و معایبی همانند خستگی و احتمال مصدومیت را هم در پی دارد.

البته نکته دیگر اینکه بازیکنان الهلال تنها در این 4 هفته به میدان نخواهند رفت بلکه بازی های سخت تیم ملی عربستان در ماه آینده برگزار می گردد و الهلال هم ملی پوشان زیادی در ترکیب تیم ملی این کشور دارد. مسئله ای که باعث شده رسانه سعودی اسپورت هم به آن بپردازد. این وب سایت با تیتر بسیار خطرناک؛ ستارگان الهلال و النصر تحت شکنجه قرار می گیرند به حضور پرتعداد بازیکنان ملی پوش این دو تیم اشاره نموده است.

سعودی اسپورت آورده است: قبل از آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ستاره های الهلال و النصر به ویژه بازیکنان ملی پوش، برنامه ای بسیار استرس زا خواهند داشت. برنامه خسته نماینده الهلال و النصر در 2 اکتبر (10 مهر) آغاز می گردد هنگامی که الهلال با الحزم ملاقات می نماید و النصر به مصاف ابها می رود. در انتها این دو بازی، ستارگان ملی پوش الهلال و النصر به تیم ملی فوتبال عربستان ملحق می شوند تا در مرحله مقدماتی جام جهانی شرکت نمایند. پس از بازگشت این بازیکنان، الهلال و النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می فرایند و در صورت پیروزی، 3 روز بعد در ملاقات نیمه نهایی با هم روبرو می شوند.

در آخرین لیستی که هروه رنارد برای دو بازی ابتدایی عربستان در مقدماتی جام جهانی اعلام نمود، نام 9 بازیکن الهلال به چشم می خورد. علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، محمد کنو، سلمان الفرج، سالم الدوسری، عبدالله الحمدان و صالح الشهری بازیکنانی بودند که از این تیم به اردوی سعودی ها دعوت شدند که البته عبدالله عطیف در ملاقات برابر عمان مصدوم شد و تا 6 ماه از میادین به دور خواهد بود.

ضمن اینکه پرسپولیس هم چندین بازیکن ملی پوش در تیم ملی ایران دارد که آنها هم باید به مصاف امارات و کره جنوبی بفرایند.وحید امیری و مهدی ترابی از ملی پوشان قطعی پرسپولیس محسوب می شوند و شاید سرلک هم در جمع دعوت شدگان باشد.

برنامه الهلال و تیم ملی عربستان تا پیش از مصاف با پرسپولیس به توضیح زیر است:

27 شهریور: الهلال - الاتفاق

اول مهر: الشباب - الهلال

6 مهر: الفیحا - الهلال

10 مهر: الحزم - الهلال

15 مهر: عربستان - ژاپن

20 مهر: عربستان - چین

24 مهر: الهلال - پرسپولیس

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شکنجه ستاره های الهلال قبل از ملاقات با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکنجه ستاره های الهلال قبل از ملاقات با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید