سفیر ژاپن به تالاراصلی مجموعه تئاتر شهر آمد ، قدردانی از یک اجرای ماهرانه

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، سفیرژاپن در کشورمان روز یکشنبه بیست و سوم مردادماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش شکوفه های گیلاس به کارگردانی سیدمحمد مساوات نشست.

سفیر ژاپن به تالاراصلی مجموعه تئاتر شهر آمد ، قدردانی از یک اجرای ماهرانه

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، آیکاواکازوتوشی سفیر کشور ژاپن در کشورمان شامگاه یکشنبه بیست و سوم مرداد ماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از نمایش شکوفه های گیلاس به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد مساوات تماشا کرد.

وی پس از خاتمه اجرای این اثر نمایشی با حضور در پشت صحنه ضمن ملاقات با کارگردان و بازیگران نمایش، تئاتر شکوفه های گیلاس را اثری بدیع توصیف کرد که به وسیله یک کارگردان ایرانی با الگوبرداری از اجرای سنتی نینگیو جوروری از گونه های مرتبط با با تئاتر عروسکی ژاپن پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

کازاتوشی گفت: این نمایش اجرای جالبی بود که بازیگران به طرزماهرانه ای حرکات نینگیو جوروری را تقلید می کردند. ضمن اینکه اجرای صدای یک حشره به نام سیکادا به همراه شامیسن از سازهای سنتی کشورژاپن و دیگر صداهایی که برای ژاپنی ها حس نوستالژی دارد، از دیگر نکات جالب توجه تئاتر شکوفه های گیلاس بود.

سفیرژاپن در بخش دیگری از این ملاقات از بازیگران نمایش درباره نحوه یادگیری حرکات خاص نینگیو جوروری پرسش هایی را عنوان کرد که بازیگران در پاسخ ، به تماشای چندباره ویدئوهای مختلف در این زمینه و تمرین های فراوانی که کارگردان برای آنها در نظر گرفته بود، اشاره کردند.

آمار هفتگی فروش تئاتر | الکترا با 3 میلیون تومان کمترین و شکوفه های گیلاس با 351 میلیون تومان بیشترین فروش را دارند

آمار فروش سالن های تئاتر دولتی | شکوفه های گیلاس همچنان در صدر

نمایش شکوفه های گیلاس به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد مساوات و بازی رومینا مومنی و حامد رسولی تا آدینه بیست و هشتم مرداد ماه ساعت 20 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سفیر ژاپن به تالاراصلی مجموعه تئاتر شهر آمد ، قدردانی از یک اجرای ماهرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ژاپن به تالاراصلی مجموعه تئاتر شهر آمد ، قدردانی از یک اجرای ماهرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید