آخرین خبرها از تئاتر ، فراخوان بخش بین الملل تئاتر فجر و یک نمایش کودک

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، اعلام فراخوان بخش بین الملل تئاتر فجر و شروع اجراهای یک نمایش کودک در تالار هنر خبرهای نو تئاتر هستند.

آخرین خبرها از تئاتر ، فراخوان بخش بین الملل تئاتر فجر و یک نمایش کودک

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در اطلاعیه ای فراخوان و شرایط شرکت گروه های نمایشی در بخش بین الملل را گفت. در این اعلامیه آمده است: دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر در راستای ارج نهادن به گروه های نمایشی که از ابتدای اسفند ماه سال گذشته لغایت آبان ماه سال جاری اجرای عمومی داشته اند، شرایطی را فراهم کرده است که گروه های متقاضی شرکت در این بخش آثار خود را طبق گاه شمار به دبیرخانه ارسال کنند. بخش مسابقه بین الملل به شکل رقابتی متشکل از گروه های ایرانی و خارجی خواهد بود.

طبق گاه شمار فراخوان بخش بین الملل چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آخرین تاریخ بارگذاری فیلم اثر در سایت جشنواره 20 آذر 1401 است و تاریخ اعلام نتایج بازبینی 5 دی 1401 خواهد بود.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بهمن 1401 برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر پس از مدتی تعطیلی، تالار هنر به عنوان تنها سالن اختصاصی نمایش های کودک و نوجوان با اجرای یک نمایش میزبان بچه ها و نوجوانان است. نمایش شاهزاده خانم و کلاغ های تاج طلا به نویسندگی و کارگردانی پویا شش پری از شاهزاده ای به نام ویشتا می گوید که متوجه حضور جادوگر برای تصاحب قدرت می شود

  • اجرا برای صندلی های خالی | سالن های نمایشی با کمترین فروش بلیت روبه رو هستند
  • آبان ماه پر نمایش پردیس تئاتر شهرزاد | از اجرای گلاب آدینه تا رپرتوار تئاتر کودک

نمایش شاهزاده خانم و کلاغ های تاج طلا از روز گذشته، 11 آبان، در تالار هنر روی صحنه رفته است.

سمیه بیگی، المیرا پارسا، سعید قره داغلی، نسا جبین پور، هانیه رهگذر، مهدیه طاهری، نیما محمودی، مهتاب فرهپور، عرفان امین، مهدی برخوردار، محمد شاد، پویا شش پری بازیگران و عروسک گردانان این نمایش هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: شاهزاده خانمی به نام ویشا بعد از سال ها متوجه می شود جادوگری برای اینکه صاحب تاج و تخت و مال و منال پادشاه شود برادرانش را جادو کرده و تبدیل به کلاغ کرده است و حالا برای پیدا کردن شان تلاش می کند به بازارچه شهر رفته و با مردم هم کلام می شود از آنجا نشانه ای پیدا کرده و به سمت جنگل می رود با حیوانات جنگل صحبت می کند و آن ها ویشا را به خانه پیرزن مهربان که مانند فرشته است، می رسانند و در پایان ویشا با کمک ابر و باد برادرانش را پیدا کرده و به قصر بازمی گرداند.

این نمایش کودک و نوجوان از 11 آبان تا 25 آذر ساعت 17:30 با قیمت بلیت 30 هزارتومان میزبان مخاطبان است. علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین خبرها از تئاتر ، فراخوان بخش بین الملل تئاتر فجر و یک نمایش کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبرها از تئاتر ، فراخوان بخش بین الملل تئاتر فجر و یک نمایش کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید