ستاره تیم ملی به پرسپولیس یا استقلال می پیوندد؟

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، طی روزهای اخیر بحث بازگشت سعید عزت اللهی به لیگ برتر و حضور احتمالی این لژیونر فوتبال ایران در یکی از تیم های مدعی مطرح شد و حتی گفته شده طرفین به توافق هم رسیده اند، اما این موضوع رد شد.

ستاره تیم ملی به پرسپولیس یا استقلال می پیوندد؟

برآورد های فراوانی هم در این مورد وجود دارد اما موضوعی که کمی عجیب است، انتشار نقل قولی از پدر او، نادر عزت اللهی است؛ در این نقل قول که در فضای مجازی منتشر شده، از قول وی عنوان شده که علاقه مند است و آرزو دارد سعید به یک تیم خاص و پرطرفدار- از میان دو تیم مطرح پایتخت- برود و همین مسئله باعث ناراحتی پدر هافبک شماره 6 تیم ملی شده است.

نادر عزت اللهی که عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال است و خود سابقه سال ها بازی برای ملوان را در کارنامه دارد،، تمام این نقل قول ها را تکذیب می نماید: نمی دانم چطور چنین مصاحبه هایی را از قول من منتشر می نمایند. سعید خودش تصمیم می گیرد که در کدام تیم بازی کند و تازه حالا هم با وایله قرارداد دارد و به این باشگاه دانمارکی متعهد است.

وی تاکید نمود: من اصلاً با هیچ رسانه ای در خصوص آینده سعید صحبت نکرده ام و سعی می کنم دخالتی هم در این زمینه انجام ندهم. از صفحاتی که در فضای مجازی، اخبار فوتبال را منتشر می نمایند نیز خواهش می کنم بدون سند، نقل قولی منتشر ننمایند.

این شایعات درباره سعید عزت اللهی در شرایطی مطرح می گردد که او ابتدا باید از باشگاه وایله دانمارک که تحت قرارداد آن است، جدا گردد و سپس درباره آینده اش تصمیم گیری کند که البته با توجه به در پیش بودن جام جهانی، بعید است این بازیکن به لیگ برتر برگردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "ستاره تیم ملی به پرسپولیس یا استقلال می پیوندد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره تیم ملی به پرسپولیس یا استقلال می پیوندد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید