رونمایی از سامانه زنده گیری سگ های بلاصاحب

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از رونمایی سامانه زنده گیری سگ های بلا صاحب در آینده خبر داد.

رونمایی از سامانه زنده گیری سگ های بلاصاحب

به گزارش شهر، سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، با اشاره به فعالیت های الکترونیکی این شرکت در شرایط کرونایی، اعلام نمود:شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر چند نرم افزار مختلف و اپلیکیشن های مختلف را در دستور کار خود داده که آماده رونمایی هستند، از جمله موضوع سامان بازار که موضوع آن شهروند محوری است. سامانه های دیگری که تنظیم می شود می تواند جنبه مکانیزسیون فعالیت های داخلی شهرداری را در بر گیرد؛ به طور مثال: سامانه بند 20 مربوط به رسیدگی به شکایت ها و سامانه زنده گیری سگ های بلا صاحب است که طراحی شده و قابل اجرا و رونمایی هستند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اضافه نمود: شهروندانی که در حوزه سگ های بلاصاحب دارای شکایت هستند می توانند با ثبت اطلاعات خود در این سامانه اپلیکیشن و زمینه را برای جمع آوری سگ های بلاصاحب هموار کنند. سامانه دیگر هم در حوزه کیوسک های مطبوعاتی است و مردم می توانند با ورود به این سامانه موضوعات و شکایت خود را از ارائه خدمات در حوزه کیوسک ها مطرح کنند و ما بالافاصله رسیدگی خواهیم کرد.

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، مفاخریان با اشاره به حمایت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از کسب و کارهای نوین در سال جهش تولید، اضافه نمود کرد: ما مرکز کسب و کارهای مجازی را در مجموعه شهرداری پیشنهاد دادیم تا با توجه به نامگذاری سال به نام جهش تولید در زمینه تولید کمک کنیم. به همین علت ما با تمامی اتحادیه و صنوف جلسات مختلف را برگزار کردیم تا نسبت به ایجاد ساز و کارهای لازم در حوزه تولید بتوانیم اثر گذار باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رونمایی از سامانه زنده گیری سگ های بلاصاحب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه زنده گیری سگ های بلاصاحب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید