روزشمار بهره برداری از دوازدهمین مخزن آب در منطقه9

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، با هدف استفاده از ذخیره آب خام برای آبیاری فضای منطقه9، مخزن بتنی 1000مترمکعبی بوستان شادی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

روزشمار بهره برداری از دوازدهمین مخزن آب در منطقه9

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه9 با اعلام این خبر گفت:با توجه فصل گرما و کمبود ذخیره آب جهت برای فضای سبز، نسبت به احداث مخازن بتنی در غرب مرکز اقدام شده است. بر این اساس، دوازدهمین مخزن بتنی منطقه9 با ظرفیت ذخیره 1000مترمکعب آب خام در اواسط مردادماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشخصات فنی مخزن مذکور اضافه نمود: مخزن 1000مترمکعبی بوستان شادی واقع در 45متری زرند از بزرگ ترین مخازن بتنی شهر تهران است که به صورت زیرزمینی در ابعاد داخلی 5/15در 5/20متر مکعب و با ارتفاع 5/4اجرا شده است. عملیات اجرایی این مخزن از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و پیش از موعد مقرر آماده بهره برداری است.

شهردار منطقه9 با اشاره به اتمام تست آب بندی مخزن بتنی بیان کرد: از ویژگی های مخزن بتنی بوستان شادی می توان به آب بندی تخصصی به صورت فنی از داخل و بیرون مخزن مذکور اشاره نمود که مانع از هدر رفت ذخیره آب می گردد.

مرتضوی یادآوری کرد:مخزن 1000مترمکعبی این قابلیت را دارد تا علاوه بر تامین آب مصرفی فضای سبز با تبدیل آب خام آن به آب شرب مصرفی در این خصوص به شهروندان در موقع بحران یاری کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "روزشمار بهره برداری از دوازدهمین مخزن آب در منطقه9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزشمار بهره برداری از دوازدهمین مخزن آب در منطقه9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید