حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی در آلماتی با شرایطی خاص!

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، با توجه به جراحی اخیر حمید سوریان، او نیز مانند رئیس فدراسیون کشتی با عصا به آلماتی قزاقستان خواهد رفت.

حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی در آلماتی با شرایطی خاص!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ گپ و گفتگو، حمید سوریان که چند ماه پیش یکی از زانوهایش را جراحی نموده بود، پیش از شروع سال جدید، از فرصت ایجادشده و تعطیلات پیش رو استفاده کرد و زانوی دیگرش را نیز به تیغ جراحان سپرد.

این در شرایطی است که در اسفند ماه نیز علیرضا دبیر که در تمرین تیم ملی آزاد آسیب دیده بود، زانویش را جراحی کرد و تا انتها فروردین ماه نیز همچنان باید پایش در گچ باشد. با توجه به حساسیت مسابقات گزینشی المپیک، برگزاری این رقابت ها در قزاقستان و اهمیت ملاقات مسئولان کشتی ایران با دولت تورلیخانوف شخص صاحب نفوذ در اتحادیه جهانی، اینطور که پیداست رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی هر دو به قزاقستان خواهند رفت.

در این شرایط هم علیرضا دبیر و هم حمید سوریان دو قهرمان المپیک کشتی ایران و رئیس و نایب رئیس فعلی فدراسیون با پای گچ گرفته و عصا راهی آلماتی خواهند شد.

کشتی ایران برای حضور در انتخابات اخیر شورای کشتی آسیا و همچنین هیئت رئیسه اتحادیه جهانی دو نماینده خواهد داشت. عباس جدیدی گزینه فدراسیون ایران در انتخابات شورای کشتی آسیاست و حمید سوریان نیز نماینده ایران در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی در آلماتی با شرایطی خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی در آلماتی با شرایطی خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید