جزییات دو پذیرش اخیر ساسکاچوان

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، استان ساسکاچوان کانادا به تازگی جزییات دو پذیرش نو مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود را که طی هفته های اخیر برگزار کرده منتشر کرده است. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان در 21 اکتوبر 2020 به وسیله اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج متقاضیانی برای دعوتنامه صادر کرد. پیش از آن در 7 اکتوبر به وسیله اکسپرس انتری متقاضیان دیگری را هدف گرفته بود.

جزییات دو پذیرش اخیر ساسکاچوان

در پذیرش 21 اکتوبر مجموعا 618 متقاضی پیروز شدند دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب استانی به منظور اقامت دائم کانادا دریافت نمایند. به وسیله اکسپرس انتری نیز مجموعا 340 متقاضی دعوتنامه دریافت کردند. پایین ترین امتیاز برای دریافت دعوتنامه 69 بوده است.

به وسیله زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج هم 278 متقاضی دعوتنامه دریافت نموده اند؛ حداقل امتیاز متقاضیان این دسته مهاجرتی 78 بوده است. در پذیرشی که برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان به تاریخ 7 اکتوبر برگزار نموده 455 متقاضی با حداقل امتیاز 70 پیروز به دریافت دعوتنامه شده اند. بدین ترتیب تا به اینجای سال 2020 مجموعا 3,040دعوتنامه به وسیله اکسپرس انتری ساسکاچوان صادر شده است.

علاوه بر این، از ابتدای امسال میلادی تا کنون 3,018 متقاضی نیز به وسیله زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج دعوتنامه دریافت نموده اند. در مجموع برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان طی امسال برای 6,082 متقاضی دعوتنامه صادر نموده است.

متقاضیان هنگام ارائه پروفایل خود باید توانایی اسکان و زندگی در ساسکاچوان را نشان دهند؛ متقاضیان بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت های زبانی و داشتن آشنا و ارتباطات داخل استان امتیازدهی می شوند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از این پنج فاکتور برای ارزیابی متقاضیان استفاده می نماید و به آنها از 100 نمره می دهد. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می گردد تا درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان کانادا ارائه نمایند.

زیرمجموعه اکسپرس انتری

زیرمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که استان ساسکاچوان با درخواست آنها مبنی بر انتخاب شدن موافقت می نماید 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS در سطح فدرال دریافت می نمایند و امتیاز تضمینی است برای دریافت دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا.

زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج

زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج در برابر متقاضیانی گگردده است که پروفایل اکسپرس انتری فدرال ندارند. مجموعا 257 متقاضی به وسیله این زیرمجموعه برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوت شدند و حداقل امتیاز متقاضیان این زیرمجموعه نیز مانند حداقل امتیاز متقاضیان زیرمجموعه اکسپرس انتری 78 بوده است. در پذیرش 24 سپتامبر که پیش از این برگزار گردید برای متقاضیانی دعوتنامه صادر شد که در 81 شغل منجمله مدیر ارشد، نماینده فروش و اپراتور ماشین آلات سابقه کار داشتند. در وبسایت دولت ساسکاچوان لیست کاملی از مشاغل واجد شرایط در این پذیرش ارائه شده است.

منبع: ویزا موندیال

به "جزییات دو پذیرش اخیر ساسکاچوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات دو پذیرش اخیر ساسکاچوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید