برترین عادت های جالب در سفر ، پنج عادت که سفر شما را متحول کنند

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، در زندگی چیزهایی وجود دارند که زندگی را ساده تر و لذت بخش تر می کنند. مثلا جوراب های خشک و گرم در یک روز بارانی. برترین عادت های جالب در سفر هم می توانند در آسان تر شدن و لذت بخش تر شدن زندگی شما نقش اساسی ایفا کنند. در این مطلب خبرنگاران به معرفی مهمترین عادت های جالب در سفر می پردازیم که می توانند تجربه زندگی خارج از کشور شما را متفاوت تر و خوشایندتر سازند. برای دانستن معروف ترین عادت های جالب در سفر با ما همراه باشید.

برترین عادت های جالب در سفر ، پنج عادت که سفر شما را متحول کنند

حتی اگر اعتماد به نفس کافی ندارید، از زبان محلی استفاده کنید

چندین اپلیکیشن ویژه ترجمه مانند گوگل ترنسلیت وجود دارند که نه تنها متون را برای شما ترجمه می کنند بلکه در ترجمه حرف ها، سخنرانی ها و عکس ها هم به شما کمک می کنند تا شاید به شما کمک کنند از پس یک فروشنده خیابانی که سعی دارد یک تی شرت تقلبی را با مبلغ ده برابر مبلغ واقعی به شما بفروشد، بربیایید.

سبک سفر کنید

هیچ چیز مانند خلاص شدن از چمدان های بسیار بزرگ و پر وزن، تجربه سفر کردن شما را لذت بخش تر و خوشایندتر نمی کند. این چمدان های بزرگ هستند که شما را مجبور می کنند در پیاده روهای چر فراز و نشیب به زحمت حرکت کنید و وزن بسیار زیادی را هنگام بالا یا پایین رفتن از پله ها تحمل نمایید. تجربه سبک سفر کردن برای همه آسان نیست اما حداقل می توانید یک بار آن را آزمایش کنید و طعم آن را بچشید.

صبح ها زود از خواب بیدار شوید

این کار را بویژه به این دلیل انجام دهید که اغلب گردشگران برعکس آن را انجام می دهند. این کار تغییر بسیار شگرفی ایجاد می کند که به چشم خواهید دید. وقتی در یک شهر بزرگ توریستی با جریان انبوه گردشگران هستید، دو انتخاب پیش روی خود دارید: اول این که عجله نکنید، برای صبحانه خوردن زمان طولانی صرف کنید و سپس از هتل خود خارج شوید و اجازه دهید هجوم و فشار جمعیت شما را به جهتی ناشناخته بکشاند. دوم این که صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید و به خیابان ها بروید، از جاذبه های گردشگری اصلی، بدون هجوم بازدید کننده عکاسی کنید و به آسانی آن ها را تماشا کنید. سپس وقتی جغدهای نیمه شب از خواب بیدار می شوند و مانند سیل در خیابان ها روان می شوند، می توانید به آسانی به رختخواب خود برگردید و استراحت کنید.

زمانی که در سفر هستید، برای سفر بعدی خود برنامه ریزی نکنید

به جای فکر کردن زیاد در مورد سفر بعدیتان، از بودن در زمان حال لذت ببرید و طعم سفر خود را به طور کامل بچشید. از چرخ زدن در گذشته یا آینده بپرهیزید و در اکنون زندگی کنید.

با کمک کردن به دیگران، سفر خود را پر معنی تر کنید

نکات معدودی هستند که تمامی مطالعات روانشناسی در مورد خوشبختی روی آن ها تاکید می کنند و یکی از آن ها این است که کمک کردن به دیگران، زندگی شما را پر معنی تر می کند و به شما احساس خوشبختی بیشتری می دهد. فرصت های داوطلبانه بی شماری در اطراف شما و در حین سفر وجود دارند اما حتی اگر زمان کافی برای داوطلب کار خیریه شدن ندارید، می توانید در همان فرصت کم هم کارهای خوب انجام دهید. در یک مرزعه کار کنید، در یک مسافرخانه خانوادگی اقامت کنید یا به یک کار گروهی بپیوندید که احساس می کنید به کاری می پردازند که به قلب شما نزدیکتر است. به وسیله کمک کردن به دیگران، زندگی خودتان را هم زیباتر سازید.

منبع: همگردی

به "برترین عادت های جالب در سفر ، پنج عادت که سفر شما را متحول کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین عادت های جالب در سفر ، پنج عادت که سفر شما را متحول کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید