امیدوارم پرسپولیس از فینال آسیا دست پر برگردد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پیروز حناچی شهردار تهران در تمرین صبح امروز این تیم حاضر شد تا با اعضای این تیم در آستانه ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا تبادل نظر کند.

امیدوارم پرسپولیس از فینال آسیا دست پر برگردد

شهردار تهران بعد از حضور در تمرین امروز پرسپولیس گفت: ان شالله پرسپولیس به نمایندگی از تیم های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت. ما هم در تمرینات امروز حاضر شدیم تا به کادر فنی و بازیکنان دست مریزاد و خسته نباشید بگوییم. برای نماینده مردم ایران آرزوی موفقیت دارم امیدوارم با پیروزی برگردند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط کمپ تیم ملی را چطور ارزیابی می کنید، ادامه داد: بالاخره امکانات با رقبا قابل مقایسه نیست اما بچه ها کوشش خود را می نمایند. باغیرتی که در مراحل مقدماتی انجام دادند انشاالله دست پر برمی گردند.

حناچی درباره حمایت از دو تیم پایتخت، یادآور شد: ما معمولاً حمایت فیزیکی می کنیم. قبلاً استادیوم شهید کاظمی داده شده و الان کارهای حقوقی انجام می گردد که واگذاری کامل گردد. تیم هایی که جوانان پایتخت به آنها علاقه دارند نقطه هدف ماست.

حناچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور شما در تمرین به عنوان شهردار تهران می تواند موثر باشد و چقدر امیدوارید پرسپولیس قهرمان گردد، اعلام نمود: شانس رقابت بالاست. به غیرت بچه ها امیدوارم. فکر می کنم شهرداران دیگر هم دوست داشتند به این دو تیم یاری نمایند چون توجه مردم به دو تیم پایتخت بسیار زیاد است و همه انتظار دارند این موفقیت ها برای کشور کسب گردد و نهایت یاری خود را می نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که در صحبت های خود با کادرفنی چه مسائلی مطرح شد مطرح کرد: آرزوی موفقیت، خسته نباشید به کادر و بازیکنان و اینکه مردم آرزو دارند تیم دست پر برگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم پرسپولیس از فینال آسیا دست پر برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم پرسپولیس از فینال آسیا دست پر برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید