آشوب و ناآرامی در یک تجمع ناقض قواعد کرونایی در بروکسل

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، در پی اقدام پلیس برای پراکنده کردن یک تجمع گسترده در یکی از پارک های بروکسل که قواعد کرونایی در آن مراعات نمی شد آشوب ها و ناآرامی هایی رخ داد و تعداد زیادی از نیروهای پلیس زخمی شدند.

آشوب و ناآرامی در یک تجمع ناقض قواعد کرونایی در بروکسل

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ گپ و گفتگو به نقل از روزنامه اتریشی استاندارد، تعداد زیادی از نیروهای پلیس در ماموریت لغو یک تجمع گسترده در بروکسل زخمی شدند. با وجود محدودیت های کرونایی بیش از هزار نفر در این تجمع شرکت نموده بودند.

یک رسانه چاپ این کشور این خبر را شب گذشته با استناد به سخنان یک سخنگوی پلیس منتشر کرد. در این عملیات که در یک پارک برگزار گردید حداقل 26 نفر از کارکنان پلیس زخمی شدند. پلیس برای متفرق کردن این تجمع از ماشین آب پاش، و سگ های مخصوص استفاده کرد.

تصاویر از صحنه این اتفاق افسران پلیسی را غرق در خون نشان می داد و جوانانی در صحنه حضور داشتند که مست بودند.

بر اساس اطلاعات پلیس حدود 1500 تا دو هزار نفر در این منطقه بدون رعایت فاصله گذاری ، قواعد و محدودیت های کرونایی تجمع نموده بودند.

آشوب ها و ناآرامی ها بعد از اعلام پلیس برای پراکنده شدن تجمع شروع شد. بعضی معترضان با بطری و ابزار دیگربه نیروهای پلیس حمله کردند و یک افسر پلیس از ناحیه سر به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد.

در روزهای گذشته شهفرایندان زیادی در بروکسل به دلیل گرم شدن هوا به پارک ها می آیند تا تفریح نمایند اما تا به حال چنین تجمعی با این حد نقض قواعد کرونایی برگزار نشده بود.

آمار مبتلایان به کرونا در بلژیک هم مانند دیگر کشورهای اروپایی در هفته های اخیر به صورت چشمگیر افزایش پیدا نموده است. در فصل پاییز در این کشور با حدود 11.5 میلیون سکنه بیشترین نرخ ابتلا به کرونا با توجه به جمعیت ثبت شد. البته اعمال محدودیت های سختگیرانه به صورت موقتی فرایند گسترش این ویروس را متوقف نموده است.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در بلژیک حدود 887920 نفر به کرونا مبتلا شده و 23045 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آشوب و ناآرامی در یک تجمع ناقض قواعد کرونایی در بروکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوب و ناآرامی در یک تجمع ناقض قواعد کرونایی در بروکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید