گوشی هواوی Enjoy 50 پرو احتمالاً 5 مرداد رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، هوآوی در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد بزرگ خود در روز چهارشنبه 5 مرداد (27 جولای) است، جایی که این برند میخواهد از چند محصول تازه رونمایی کند. هواوی اعلام نموده که در این مراسم محصولاتی نظیر نسل بعدی سیستم عامل خود یعنی HarmonyOS 3.0، ساعت هوشمند تازه هواوی واچ 3 پرو سال 2022 و تبلت تازه 11 اینچی میت پد پرو 2022 معرفی خواهند شد. با این حال، هواوی احتمالاً در مراسم خود از یک گوشی هوشمند تازه نیز رونمایی خواهد نمود که از این گوشی با نام هواوی Enjoy 50 پرو یاد می گردد.

گوشی هواوی Enjoy 50 پرو احتمالاً 5 مرداد رونمایی می گردد

به علت تحریم های آمریکا، محصولات این شرکت بدون پشتیبانی از سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل طراحی و عرضه می شوند. در نتیجه این اقدام دولت آمریکا، شرکت هواوی بسیاری از کاربران خود را از دست داد. این شرکت پیروز چینی که در سال 2020 توانسته بود در یک دوره سه ماهه، حتی سامسونگ را از لحاظ فروش از میان بردارد و صدرنشین این رقابت نفس گیر گردد، دیگر حتی در بین 5 شرکت برتر هم دیده نمی گردد و با روزهای اوج خود فاصله بسیاری دارد. اما به هر حال مدیران این شرکت به بازگشت دوباره هواوی امید دارند و به همین دلیل احتمال می رود که در مراسم آینده خود از گوشی تازه میان رده هواوی Enjoy 50 پرو رونمایی نمایند.

شایعات تازه حاکی از آن است که طراحی و مشخصات گوشی هوشمند تازه هواوی در واقع بسیار شبیه به گوشی نوا Y90 این شرکت است که قبلاً روانه بازار جهانی گوشی های هوشمند شده بود. بنابراین طبق این تفاسیر، هواوی Enjoy 50 پرو در حقیقت همان نسخه تغییر نام یافته نوا Y90 برای بازار چین خواهد بود.

گوشی هوشمند نوا Y90 ماه گذشته در بازار جهانی عرضه شد و پیش تر نیز در چندین کشور مانند مالزی با قیمت حدود 225 دلار آمریکا در اختیار کاربران نهاده شد. به نظر می رسد هواوی Enjoy 50 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD است که از رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل، رفرش ریت 90 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتزی پشتیبانی می نماید. روی پنل جلویی این گوشی بعلاوه حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

ظاهراً هواوی برای گوشی میان رده تازهش در قاب پشتی از یک سیستم دوربین سه گانه دایره ای شکل بهره خواهد برد که سنسور اصلی آن یک دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و فلاش LED نیز تعبیه خواهد شد. حفره نمایشگر روی پنل جلویی میزبان یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

شنیده می گردد که هواوی در Enjoy 50 پرو از تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام به عنوان قلب تپنده استفاده خواهد نمود. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده، 4 هسته با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1.9 گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Adreno 610 هم برای انجام امور پردازشی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند از حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی تازه میان رده بهره ببرند.

هواوی Enjoy 50 پرو احتمالاً مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه خواهد بود که از شارژ سریع سیمی 40 واتی پشتیبانی می نماید. در نهایت می توان اشاره نمود که این گوشی هوشمند رابط کاربری HarmonyOS 3 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 OS را به صورت پیش فرض اجرا خواهد نمود.

این شرکت چینی در حالی از گوشی هواوی Enjoy 50 پرو رونمایی خواهد نمود که حدود دو ماه قبل هواوی Enjoy 50 را معرفی نموده بود. این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.75 اینچی IPS LCD با حفره ای برای میزبانی از دوربین سلفی است که از رزولوشن اچ دی پلاس (1600×720 پیکسل)، نسبت ابعاد 20:9 و چگالی پیکسلی 260ppi پشتیبانی می نماید. قدرت پردازشی این گوشی از سوی تراشه قدیمی کایرین 710A است. قاب پشتی هواوی Enjoy 50 میزبان دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED است و بعلاوه انرژی مورد احتیاج آن به وسیله یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی تأمین می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی هواوی Enjoy 50 پرو احتمالاً 5 مرداد رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هواوی Enjoy 50 پرو احتمالاً 5 مرداد رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید