کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوا

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش های رگباری در کشور از کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور اطلاع داد.

کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوا

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز و فردا شنبه و یکشنبه 11 و 12 مرداد به ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در بعضی مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز، مرکزی، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با نفوذ جریان های شمالی از سوی دریای خزر در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز و شمال آذربایجان شرقی بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد دور از اننظار نیست. دما نیز در این مناطق بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات خراسان شمالی بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار خواهیم داشت.

به گفته ضیاییان، از اواخر وقت فردا تا خاتمه هفته در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد. شرق خلیج فارس نیز فردا مواج خواهد بود.

وی در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیز کمی ابری گاهی وزش باد و در اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید