چرا استقلالی ها نتواستند قاسمی نژاد را بخرند؟ خبرنگاران

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، فرهاد مجیدی در یکی از معدود کنفرانس های مطبوعاتی خود صراحتاً اسم امین قاسمی نژاد درآورد و گفت از باشگاه خواسته ام این بازیکن را بخرند.

چرا استقلالی ها نتواستند قاسمی نژاد را بخرند؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گپ و گفتگو، انتظار می رفت مدیران باشگاه استقلال و به خصوص اعضای متمول هیئت مدیره این باشگاه هرطور شده پول رضایتنامه قاسمی نژاد را بدهند و این بازیکن را از پدیده مشهد جذب کنند کاری که پرسپولیس با یحیی گل محمدی و بعدها فرشاد فرجی کرد.

آنچه مسلم است مسئولان پدیده اگر پول بیشتر می گرفتند، رضایت قاسمی نژاد را صادر می کردند اما سوال اینجاست که چرا باشگاه استقلال حاضر است قرارداد یک بازیکن معمولی خود را ناگهان چند برابر کند اما به قاسمی نژاد که رسید حاضر نشدند یک میلیارد بیشتر برای پول رضایتنامه او بپردازند؟

البته عده ای می گویند به خاطر انتقال باشگاه شهرخودرو به پدیده یکسری مسائل اداری پیش آمد اما همه می دانند که در این قبیل موارد پول حلال مسائل است و اگر استقلال کمی بیشتر سر کیسه را شل می کرد مسلماً قاسمی نژاد می توانست در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بازی کند و جانی تازه به خط میانی این تیم بدهد.

بعد از رفتن علی کریمی به لیگ قطر استقلال واقعاً به بازیکنی چون قاسمی نژاد نیاز داشت. در آن سو پرسپولیس مهدی ترابی را برگرداند تا خط هافبکش حسابی تقویت شود اما حالا مجیدی می تواند بگوید من فقط یک بازیکن را می خواستم و همان یک بازیکن را هم جذب نکردند. هرچند که آرمان رمضانی هم به لیست استقلال اضافه شد اما بعید است با وجود امثال دیاباته ،قایدی و مطهری خیلی به رمضانی بازی برسد و اساسا جذب قاسمی نژاد ربطی به آ رمان رمضانی نداشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چرا استقلالی ها نتواستند قاسمی نژاد را بخرند؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا استقلالی ها نتواستند قاسمی نژاد را بخرند؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید