نابسامانی اینترنت خانگی به علت سیاستهای غلط گذشته

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی با انتشار نامه ای از یکی از کاربران که از کیفیت اینترنت منزل خود شکایت داشته، نوشت: این نامه را یکی از دوستان با واسطه ای برای من فرستاده بود. نامه دو فرزند خردسالش خطاب به من و گله از بی کیفیتی اینترنت منزلشان؛ وقتی خواندم واقعاً متأثر شدم؛ خوب حق دارند.

نابسامانی اینترنت خانگی به علت سیاستهای غلط گذشته

وزیر ارتباطات گفت: شرایطی که این عزیزان به آن اشاره نموده اند، شرایط نابسامان اینترنت خانگی است که با سیاست های غلط و تلمبار شده در یک دهه گذشته به وجود آمده است، به گونه ای که طبق گزارش اسپیدتست حالا بین 181 کشور رتبه 142 را داریم. شرایط تلفن همراه هم اگرچه بهتر از ثابت است (رتبه 70) ولی آن هم نیازمند بهبود است که به صورت مستمر پیگیری می کنم.

زارع پور گفت: اصلاح این رویه در کوتاه مدت امکان پذیر نیست ولی برنامه های میان مدت و بلندمدتی برای افزایش کیفیت و سرعت شبکه ارتباطی کشور تدارک دیده ایم.

وی ادامه داد: ان شاءالله پروژه فیبرنوری نقاط از دهه فجر سال جاری کلید می خورد و تا سرانجام دولت سیزدهم 20 میلیون پورت پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری برای منازل و کسب و کارها راه اندازی می گردد. البته تحقق این پروژه بزرگ ملی نیازمند عزم ملی است که دولت سیزدهم خود را برای آن آماده نموده است.

وزیر ارتباطات گفت: این 4 هزار تومان سرمایه اولیه آقا محسن و آقامحمد را هم به سرمایه گذاری این پروژه مهم اضافه می کنم و مطمئنم برای این پروژه به میزان چند هزار میلیارد تومان برکت دارد.

زارع پور توضیح داد: مردم ما شایسته سرعت های چند 100 مگابیتی اینترنت هستند که دور از دسترس نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نابسامانی اینترنت خانگی به علت سیاستهای غلط گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابسامانی اینترنت خانگی به علت سیاستهای غلط گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید