مجیدی طلسم فولادشهر را می شکند؟

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، استقلال در حالی باید روز دوشنبه در فولادشهر به مصاف ذوب آهن برود که آبی پوشان در 5 سفر قبلی خود به اصفهان، طعم پیروزی را نچشیده اند.

مجیدی طلسم فولادشهر را می شکند؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ گپ و گفتگو، شاگردان فرهاد مجیدی پس از کسب پیروزی روحیه بخش برابر طرفدار در هفته نخست رقابت های لیگ برتر، روز دوشنبه در دیداری سخت و سخت می بایست در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب آهنی بروند که در هفته نخست با یک گل صنعت نفت را در آبادان شکست داد.

مهدی تارتار سرمربی تازه ذوب آهن که فصل گذشته نتایج قابل قبولی را با پیکان کسب کرد، در تجربه تازه خود راهی اصفهان شده تا راهنمایی ذوبی ها را برعهده بگیرد. او با جذب بازیکنان تازه پرتعداد در جابجایی تابستانی، تیم خوب و قدرتمندی ساخته که به آسانی در بازی های خانگی به رقبایش امتیاز نمی دهد.

از سوی دیگر، ذوب آهن طی سالهای اخیر در اصفهان نتایج خوبی را برابر استقلال کسب نموده و آخرین پیروزی آبی پوشان در دیار زاینده رود، به حدود 5 سال پیش بازمیگردد. آبی های در 28 بهمن 1395 با راهنمایی علیرضا منصوریان و پس از پیروزی بزرگ در دربی معروف 85 با نتیجه 3 بر 2، پیروز شدند در اصفهان با گل های فرشید اسماعیلی و بهنام برزای ذوب آهن را از پیش روی بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجیدی طلسم فولادشهر را می شکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی طلسم فولادشهر را می شکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید