طعنه ایلان ماسک به بی توجهی رئیس جمهور آمریکا

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، رئیس جمهور آمریکا هنوز موفقیت اسپیس ایکس برای ارسال 4 شهروند به مدار زمین را تبریک نگفته و به همین دلیل ایلان ماسک در توئیتی به او طعنه زد.

طعنه ایلان ماسک به بی توجهی رئیس جمهور آمریکا

اسپیس ایکس روز گذشته مأموریت سفر 3 روزه 4 شهروند عادی به مدار زمین را به طور موفقیت آمیز به خاتمه رساند. در این میان ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی این شرکت در یک پست توییتری به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طعنه زد زیرا او هنوز نسبت به موفقیت این پرواز واکنشی نشان نداده است.

یکی از 60 میلیون فالور ماسک در توئیتر از او پرسید: رئیس جمهور آمریکا حتی خبر مأموریت ارسال 4 آمریکایی به فضا را که به جمع آوری صدها میلیون دلار برای بیمارستان تحقیقاتی بچه ها سنت جود منجر شده را به رسمیت نشناخته است. فرضیه شما در این باره چیست؟

ماسک در پاسخ این کاربر نوشت: او هنوز خواب است.

یکی از اهداف مأموریت Inspiration4 جمع آوری 200 میلیون دلار برای بیمارستان تحقیقاتی بچه ها سنت جود بود. این مأموریت تا روز شنبه به وقت آمریکا 160.2 میلیون دلار جمع آوری کرد. ماسک هم به مناسبت فرود موفقیت کپسول حامل 4 فضانورد 50 میلیون دلار به این بیمارستان کمک کرد و جمع کل کمک مالی به بیمارستان به 210 میلیون دلار رسید.

البته مقامات ناسا این موفقیت را به ایلان ماسک و اسپیس ایکس تبریک گفتند. علاوه بر آنها رقبای این شرکت فضایی از جمله بویینگ، لاکهید مارتین، بلواوریجین و جف بزوس (رقیب و همکار ماسک) در شبکه های اجتماعی موفقیت مذکور را تبریک گفتند.

این نخستین مأموریت خصوصی اسپیس ایکس با خدمه ای غیر حرفه ای بود.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "طعنه ایلان ماسک به بی توجهی رئیس جمهور آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه ایلان ماسک به بی توجهی رئیس جمهور آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید