طرح نو مجلس برای یارانه ها، همه افراد جامعه باید یارانه بگیرند

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق طرحی که بعضی نمایندگان در حال تنظیم آن هستند، به جز ایرانیان مقیم خارج و کسانی که متقاضی نیستند، باید یارانه به همه افراد متقاضی تعلق بگیرد.

طرح نو مجلس برای یارانه ها، همه افراد جامعه باید یارانه بگیرند

محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی وبلاگ گپ و گفتگو، درباره فرایند پرداخت یارانه های تازه به مردم اظهارکرد: یارانه باید برای کل جامعه باشد و برای عملیاتی شدن این قضیه باید تبصره 14 قانون بودجه 1401 اصلاح گردد زیرا در این تبصره آمده یارانه افراد پردرآمد باید حذف گردد.

وی اضافه نمود: ما نگران آن هستیم در شناسایی افراد دهک دهم، دچار خطا شویم و شناسایی کامل نگردد؛ چرا که 6 میلیون نفری که وزارت رفاه حذف نموده همه اینها مطمئنا جزو دهک دهم نیستند که باید راستی آزمایی گردد. در این خصوص از وزیر رفاه دعوت نموده ایم در کمیسیون برنامه و بودجه حاضر گردد.

میرتاج الدینی اظهار داشت: مطابق طرحی که بعضی نمایندگان در حال تنظیم آن هستند، به جز ایرانیان مقیم خارج و کسانی که متقاضی نیستند، باید یارانه به همه افراد متقاضی تعلق بگیرد. در صورت آماده شدن طرح امکان دارد که هفته آینده به صورت یک فوریتی در مجلس مطرح گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح نو مجلس برای یارانه ها، همه افراد جامعه باید یارانه بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نو مجلس برای یارانه ها، همه افراد جامعه باید یارانه بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید