رضاییان: میراث دار بیش از 70 میلیارد بدهی مالیاتی سال های قبل هستیم

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید این فدراسیون میراث دار بیش از 70 میلیارد بدهی مالیاتی سال های قبل است و از سازمان مالیاتی خواهان نگاه ویژه شد.

رضاییان: میراث دار بیش از 70 میلیارد بدهی مالیاتی سال های قبل هستیم

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه عزیزی خادم و مجموعه فدراسیون قصد دارند تا کارهای تیم های ملی را به برترین نحو ممکن پیش ببرند، برنامه ریزی و اقدامات مختلفی در این زمینه انجام شده شده است. فوتبال طی سال های اخیر باعث شادی ملت شریف ایران بوده و با معماری نوینی که اکنون در بخش مدیریتی و ساختاری فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده، در انتظار روزهای بهتر از گذشته باید باشیم.

وی ادامه داد: چالشی که فدراسیون فوتبال اکنون با آن روبرو شده، بدهی های مالیاتی است که از سال های قبل روی دست این فدراسیون مانده و اکنون مشکل ساز شده است. فدراسیون تمایل دارد به شکلی این مشکل را برطرف کند، اما به علت عدم پرداخت مالیات در زمان مقرر، متأسفانه بدهی ها روی هم انباشته شده و اکنون مشکل ساز شده است. در واقع ما میراث دار بیش از 70 میلیارد بدهی مالیاتی سال های قبل هستیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بحث تیم ملی فوتبال جهت حضور در جام جهانی، تیم امید در رقابت های آسیایی و المپیک، تیم بانوان جهت شرکت در رقابت های فینال جام ملت های باعث شده تمرکز فدراسیون روی این تیم ها متمرکز باشد. این برنامه ها، جز اولویت های فدراسیون است.

رضاییان گفت: امیدواریم سازمان مالیاتی کشور مانند همواره که نگاه خاصی به ورزش دارد، به فوتبال یاری کند و با هم اندیشی این معضل حل گردد. همانطور که اعلام کردم، چندین سال است این بدهی روی دست فدراسیون فوتبال بوده و ما قصد داریم این مشکل را حل کنیم، اما به زمان احتیاج داریم. تقاضای ما این است که در راه چاره این مشکل سازمان مالیاتی کل کشور همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضاییان: میراث دار بیش از 70 میلیارد بدهی مالیاتی سال های قبل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان: میراث دار بیش از 70 میلیارد بدهی مالیاتی سال های قبل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید