خبرنگاران دانش آموزان عشایر شیروان به سامانه شاد دسترسی ندارند

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، بجنورد-خبرنگاران- کارشناس مسوول فناوری اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: دانش آموزان عشایری این شهرستان به سامانه شاد و اینترنت دسترسی ندارند و به همین علت تشکیل کلاس درس امر ضروی است.

خبرنگاران دانش آموزان عشایر شیروان به سامانه شاد دسترسی ندارند

بهنام رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ گپ و گفتگو گفت: برنامه شاد احتیاج به اینترنت، برق و آنتن موبایل دارد که این امکانات فقط در2 منطقه عشایری فراهم و برقرار شده است.

وی گفت: ضروری است برای دانش آموزان محروم روستایی و عشایری تبلت خریداری گردد تا علاوه بر کلاس های حضوری از آموزش های مجازی عقب نیفتند.

کارشناس مسئول فناوری اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: برای حل این موضوع طی 10روز آینده مدیران تک تک اطلاعات از شرایط حضور و امکانات دانش آموزی را ثبت می نمایند تا امکانات در اختیار آنان قرار گیرد.

سال جاری از هزار و 500 نفر ثبت نام دانش آموزان عشایری شیروان، 980 نفر ابتدایی و مابقی در مقطع متوسطه اول و دوم هستند.

از مجموع کل دانش آموزان ابتدایی عشایر این شهرستان، 700 دانش آموز سیار و 280 نفر ثابت هستند که 13 مدرسه ثابت روستایی و 80 مدرسه سیار در مقطع ابتدایی دارد.

اینک شهرستان شیروان دارای 6 مدرسه شبانه روزی عشایر، چهار متوسطه اول شبانه روزی، 2 هنرستان دخترانه و پسرانه و یک مدرسه متوسطه اول عادی در روستای سیرسپرانلوی بخش مرکزی دارد.

شهرستان شیروان بیشترین شمار دانش آموزان عشایری در خراسان شمالی را دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دانش آموزان عشایر شیروان به سامانه شاد دسترسی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموزان عشایر شیروان به سامانه شاد دسترسی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید