حمایت از واحدهای تولیدی دانش محور در اولویت است

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت:با تمام توان از واحد های تولیدی که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می دهند، حمایت می کنیم.

حمایت از واحدهای تولیدی دانش محور در اولویت است

واحدپور در بازدید از خط فراوری و آزمایشگاه شرکت آروین الکتریک پارس گفت:هدف از این بازدید تسهیل در فرآیند های استانداردسازی، ارائه راه چاره در مورد نحوه تدوین استاندارد های ملی و بین المللی برای محصولات فراوریی شرکت و برطرف موانع صادرات و واردات است.

او ادامه داد: با توجه به شعار سال، حمایت از واحد های فراوریی دانش محور یکی از اولویت های اصلی سازمان ملی استاندارد ایران است که در واحد تحقیق و توسعه شرکت آروین الکترونیک پارس اقدامات پویایی در این زمینه اجرا شده است که امیدواریم سومین نشان دانش بنیان استان زنجان به وسیله این واحد فراوریی اخذ گردد.

در ادامه نیکزاد مدیر واحد فراوریی توسعه آروین الکترونیک پارس گفت: این کارخانه در زمینه فراوری انواع سیم و کابل در شهرک صنعتی نوآوران زنجان فعالیت می نماید و طراحی و فراوری کابل های SWR ویژه نصب در محیط های آبی با ویژگی های منحصر به فرد و طراحی کابل های چند لایه و کابل های تخصصی از دستاورد های این واحد فراوریی بوده و آزمایشگاه شرکت با استقرار استاندارد 17025 در حال حاضر به عنوان آزمایشگاه همکار مورد تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران است.

وبلاگ گپ و گفتگو زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حمایت از واحدهای تولیدی دانش محور در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از واحدهای تولیدی دانش محور در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید