جدیدترین های دبی

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، دبی

دبی یکی از 7 شهر امارات متحده عربی و مرکز این کشور، بزرگترین مرکز تجاری خاورمیانه است. این شهر همواره در زمره تازه ترین ها و اعجاب برانگیز ترین شهرهای جهان قرار داشته و هر بار از شگفتانه تازه ای در دبی رونمایی می گردد. ظاهر شهری دبی همواره در حال تغییر و تحول است و روز به روز بزرگتر و متفاوت تر از قبل می گردد و همواره روبه پیشرفت دارد. دبی همواره شهر تازه ترین ها بوده، زمانی که برج العرب ساخته شد بزرگترین در نوع خود بود اما کمی بعد دوباره در دبی برج خلیفه ساخته شد و رکورد تازه ترین برج جهان را به خود اختصاص داد. در متن زیر نگاهی به تازه ترین های دبی خواهیم داشت. هرچند شاید تا زمان اتمام این مطلب رویداد های تازه تری رخ دهند!

جدیدترین های دبی

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور ترکیه مقرون به صرفه و تور ارمنستان مقرون به صرفه هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند. این تور های پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور های مجذوب کننده سفر کنید.

تازه ترین های تفریح و تفریح در دبی

اگر هنوز نمی دانید چگونه خود و خانوادتان را در تابستان سال جاری سرگرم کنید، هیچ نگرانی نداشته باشید، زیرا ناحیه آسمان امارات در پاساژ ابن بوتوتا آغاز به کار نموده است. این تازه ترین پارک بازی و تفریح در دبی است که تفریحات متنوعی برای تمامی سلایق و همه سنین دارد. از تازه ترین های این پارک می توان به زیپ لاین، ناحیه نامرئی، نبرد جنگجویان، دیوار نوردی، بازی وسطی، پارک ترامپولین، بخش عروسک ها و غول های هیجان انگیز نام برد. پیشبینی می گردد این پارک تازه تبدیل به شلوغ ترین مرکز تفریحی تابستان سال جاری دبی گردد. زمان بازگشایی این مرکز تفریحی یک شنبه ها تا چهارشنبه ها از 10 صبح تا 10 شب و پنجشنبه و آدینه از 10 صبح تا نیمه های شب است.

استخر سامرپول آتلانتیس از تازهترین های دبی

از تازه ترین های ورزش آبی دبی می توان به استخر سامرپول آتلانتیس اشاره نمود که به تمامی افراد بالای 21 سال اجازه می دهد تا از استخر زیبا و تازه تاسیس آتلانتیس استفاده کنند. هر روز هفته می توانید به این محل رفته و از زیبایی های این مکان استفاده نموده و تمام طول روز را در آنجا بگذرانید. زمان بازگشایی آن از ساعت 11 صبح است و تمامی جایگاه های راحتی آن اگر زود بروید خالی هستند و می توانید برترین جا را برای آرامش بیشتر انتخاب کنید.

[cn-suggest-posts sts=کافه رستوران یخی دبی stl=https://deltaban.com/attraction/dubai-ice-cafe/ sbs=تور دبی sbl=https://deltaban.com/dubai-tours/]

جنگل استوانی گرین پلانت

یکی دیگر از تازه ترین های دبی، افتتاح جنگل استوانی گرین پلانت است که به صورت اتاق های شیشه ای در سیتیواک ساخته شده اند. در این پارک، انواع قورباغه ها، وزغ ها، حشرات، عنکبوت ها، پستانداران ریز وجود دارد. یکی از تازه ترین های این پارک والابی ها هستند، کانگوروهایی با میزان میانه و بسیار بازیگوش که اسباب تفریح بچه ها را فراهم می آورند. در این مکان شما قادرید همراه با والابی ها به داخل درختان و غارها راه بروید و از نزدیک زندگی آنها را دیدن نموده و لذت ببرید.زمان بازگشایی این پارک استوایی یک شنبه ها تا چهارشنبه ها از 10 صبح تا 7 عصر و پنجشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 8 شب است.

تازه ترین های هتل و اقامت در دبی

سازمان هتل های روور تازه ترین هتل خود را در پارک دبی افتتاح نموده است. این هتل فضای خانوادگی و بسیار محبت آمیز ای دارد و تا 30 سپتامبر به مناسب افتتاح شدن به مسافران تخفیفات خوبی ارائه می دهد. مسافرانی که در این هتل بلیط رزرو کنند می توانند هر شب به ازای 99 درهم از جشن های مخصوص شبانه این هتل استفاده کنند. در واقع این مبلغ برای ورود دو نفر بزرگسال به همراه یک کودک به دبی است.

تازه ترین های ورزشی در دبی

یکی از تازه ترین های دبی در زمینه ورزشی باشگاه Xfit است. در این مرکز استودیو 3 در 1 تاسیس شده و به مشتریان امکان انتخاب 10 کلاس در سه حوزه مختلف را می دهد. این سه حوزه: لیفتینگ، بوکس و آمادگی بدنی است. کلاس ها شامل X60, boxx، مشت زنی و لیفتینگ هستند و هدفشان تمرینات هوازی و ارتقا این قابلیت است. در این کلاس ها به شما اطمینان داده می گردد که بدنتان روی فرم خواهد آمد، سریع می شوید و لاغر خواهید شد. هزینه ای که برای هر کلاس می پردازید 80 درهم است و هزینه عضویت ماهانه 699 درهم می باشد.زمان بازگشایی این باشگاه یک شنبه ها تا پنجشنبه ها از 6 صبح تا 9 شب و آدینه و شنبه از 9 صبح تا ظهر است.

کایکینگ یکی از تفریحات ورزشی

ناحیه لوور دبی یکی از تازه ترین معماری ها و طراحی های جهان را دارا می باشد. کایکینگ یکی از تفریحات ورزشی بیشمار لوور است که هواداران بسیاری پیدا نموده و افراد بیشماری هر روزه به لوور می آیند تا ورزش کایکینگ را تجربه کنند. به وسیله کایکینگ شما وارد دریا شده و آغاز به گشت زنی می کنید و سپس پس از سرانجام زمان دوباره به زیر لوور بر می شد. کایکینگ احتیاج به آموزش قبلی یا مهارت خاصی ندارد و همگان قادر به انجام آن هستند، از این رو هواداران زیادی پیدا نموده است.

[cn-suggest-posts sts=فستیوال های خرید دبی stl=https://deltaban.com/attraction/dubai-shopping-festivals/ sbs=قیمت تور دبی sbl=https://deltaban.com/dubai-tours/]

تازهترین های باستان شناسی در دبی

آثار معبدی مربوط به قرن7 ام و 8 ام که در سال 1992 کشف شدند، به تازگی مجوز نمایش برای عموم مردم را پیدا کردند. نام این مرکز باستانی تازه کلیسا و صومعه سر بن یاس گذاشته شده و در مرکز امارات متحده عربی در شرق جزیره بن یاس واقع شده است. این معبد قدمت 1400 ساله دارد و تنها کلیسا شناخته شده مسیحیان در امارات است. همانطور که گفته شد این کلیسا در دهه 1990 میلادی کشف شد، اما تنها برای آنالیز آثار کمی مورد استفاده نهاده شد. با این حال پس از گذشت سال ها، این کلیسا به تازگی مجوز پیدا نموده که برای عموم بازگشایی گردد و مردن بتوانند به بازدید آثار باستانی آن بپردازند.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان

به "جدیدترین های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید