تیم ملی فوتبال ساحلی به نیمه نهایی رسید

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با فزونی قاطع برابر ژاپن به نیمه نهایی مسابقات جام بین قاره ای 2021 امارات صعود کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی به نیمه نهایی رسید

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین ملاقات خود در گروه B جام بین قاره ای 2021 امارات برابر تیم ژاپن به رجحان 6 بر یک دست یافت.

در این بازی که از ساعت 19:30 امشب (چهارشنبه) شروع شد شاگردان عباس هاشم پور با ارائه یک بازی خوب و تماشایی قاطعانه چشم بادامی های آسیا را شکست دادند تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این بازی ها را به دست آورند.

ملی پوشان کشورمان شب گذشته نیز با نتیجه پر گل 8 بر 6 پاراگوئه را شکست داده بودند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم اکنون صدرنشین گروه B است و برای مشخص صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول یا دوم، فردا از ساعت 19:30 به مصاف روسیه می رود.

در گروه A این بازی ها نیز تیم فوتبال ساحلی سنگال با 6 امتیاز صدرنشین است و همراه با پرتغال و امارات 3 امتیازی، شانس صعود به نیمه نهایی را دارد.

لازم به ذکر است تیم های اول و دوم هر گروه راهی نیمه نهایی خواهند شد و تیم های سوم و چهارم نیز برای کسب عنوان پنجم تا هشتم رو در روی هم قرار می گیرند.

ملاقاتهای پلی آف و نیمه نهایی روز آدینه 13 آبان ماه و ملاقاتهای رده بندی و فینال نیز روز شنبه 14 این ماه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تیم ملی فوتبال ساحلی به نیمه نهایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال ساحلی به نیمه نهایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید