آیفون به ترمینال پرداخت فین تک ها مبدل می گردد

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو به نقل از رویترز، با این تحول دسترسی به خدمت اقتصادی و اعتباری آنلاین تنها با چند ضربه انگشت بر روی نمایشگر گوشی در دسترس خواهد بود. با این روش بعضی محدودیت های سخت افزاری آیفون در این زمینه نیز دور زده می گردد.

آیفون به ترمینال پرداخت فین تک ها مبدل می گردد

اپل روز سه شنبه خاطرنشان کرد این ویژگی که اواخر امسال میلادی راه اندازی می گردد از فناوری ارتباطات میدانی نزدیک یا ان اف سی برای انجام انواع پرداخت ها از جمله بین دو یا چند گوشی آیفون استفاده می نماید. این غول فناوری افزود اطلاعاتی در خصوص اینکه چه چیزی خریداری می گردد یا چه کسی آن را خریداری می نماید جمع آوری نمی نماید تا حریم خصوصی افراد محفوظ باقی بماند.

این شرکت در بیانیه ای خاطرنشان کرد شرکت های فین تک استرایپ و شاپیفای پوینت برای اولین بار در بهار سال 2022 در ایالات متحده خدمات Tap to Pay را در دسترس مشتریان تجاری قرار می دهند.

بیلی آلوارادو، مدیر ارشد بازرگانی استرایپ، گفت: چه فروشنده یک شرکت خرده فروشی اینترنتی باشید و چه یک کارآفرین، به زودی می توانید پرداخت های بدون تماس را با دستگاهی که از قبل در جیب شماست، یعنی گوشی آیفونتان انجام دهید. جزئیات بیشتر در این زمینه در آینده نزدیک اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آیفون به ترمینال پرداخت فین تک ها مبدل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون به ترمینال پرداخت فین تک ها مبدل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید