آپدیت 4.5 گنشین ایمپکت هفته آینده عرضه خواهد شد؛ تریلر آن شامل محتوای نو بازی را ببینید

به گزارش وبلاگ گپ و گفتگو، بازی گنشین ایمپکت (Genshin Impact) را می توان یکی از محبوب ترین عناوین رایگان دانست. این بازی توانست با داستان خوب و طراحی جالبی که داشت توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. مخصوصاً اینکه این بازی طراحی انیمه گونه داشته و در سبک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) بوده که باعث شد با استقبال بسیار خوبی در دنیای گیمینگ روبرو گردد.

آپدیت 4.5 گنشین ایمپکت هفته آینده عرضه خواهد شد؛ تریلر آن شامل محتوای نو بازی را ببینید

بازی گنشین ایمپکت حدود 3 سال پیش عرضه شد. از زمان عرضه تا الان این بازی محبوبیت خود را حفظ نموده است که به علت پشتیبانی بسیار خوب شرکت سازنده از آن است. در این مدت ما شاهد عرضه به روزرسانی های مختلفی برای این بازی بودیم و گنشین ایمپکت به طور دائم در حال بهبود است. حال نوبت به عرضه به روزرسانی شماره 4.5 به نام Blades Weaving Betwixt Brocade رسیده است.

در به روزرسانی 4.5 ما شاهد یک خط داستانی تازه در گنشین ایمپکت هستیم. به این شکل که بازیکنان در شهر مانستت (Mondstadt) با یاری جین (Jean)، لیسا (Lisa) و شوالیه های فاوونیوس (Knights of the Faconius) یک تجارت شیمیایی و اکسیر راه می اندازند. چیزی که این خط داستانی را جالب می نماید توانایی استفاده از شیوری (Chiori) است.

در کنار این بخش بازی از لحاط عملکردی و رابط کاربری نیز بهبود زیادی داشته است. برای مثال یک بخش به نام مرکز تمرین (Training Guide) به گنشین ایمپکت اضافه شده است. این بخش برای افراد تازه کار بوده و به آن ها یاری خواهد نمود تا کرکتر خود را در بازی ارتقاء دهند. همینطور اینکه در این بخش بازیکنان می توانند ترکیب کرکترهای مختلف را امتحان نموده و تیم برترین برای بازی بچینند. بخش مرکز تمرین برای سطح بازی بازیکنان بهینه شده است. در نتیجه چالش های آن متناسب با سبک بازی و سطح این افراد بوده تا بتوانند کرکترهای خود را ارتقاء داده و برای مبارزات استراتژی بهتری داشته باشند.

در رویداد فصلی تازه بازی گنشین ایمپکت به نام صعود کیمیاگری بازیکنان می توانند به درخواست شوالیه های فاوونیس پاسخ داده و به فروشگاه های اکسیر در طول شهر یاری خواهند کرد. بازیکنان باید تمامی قدم های ساخت یک معجون را مدیریت نموده و به طور دقیق به ساخت آن ها بپردازند.

با رشد مالی بازیکنان می توانند مرکزهای تولیدی بیشتری را خریداری نموده و تجارت خود را ارتقاء دهند. همینطور اینکه بازیکنان می توانند با کرکترهای قدیمی این بازی نیز روبرو شده و با آن ها همکاری نمایند. در این رویداد تازه ما شاهد چندین پاداش مختلف هستیم که باعث می گردد توجه به چالش ها و مأموریت های این رویداد اهمیت زیادی داشته باشد.

چیوری یک کرکتر نابغه و طراح لباس در بازی گنشین ایمپکت است. این شخصیت صاحب بوتیک چیوری در منطقه Fontaine بوده و به عنوان یک شخصیت 5 ستاره جئو و شمشیر زن هم در بازی حضور دارد. به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی برای کاربران منتشر خواهد شد و می توانند با جزئیات بیشتری با شیوری آشنا شوند.

به هنگام مبارزه، شیوری از ربات خود به نام تاموتو (Tamoto) استفاده نموده تا به دشمنان آسیب برساند. حال اگر یه Geo Construct دیگر در نزدیکی شیوری باشد، یک تاموتو دیگر نیز احضار نموده تا آسیب بیشتری به دشمن وارد کند. حرکت خاص شیوری نیز به شکلی است که او می تواند شمشیرهای خود را برداشته و با یک ضربه سنگین به دشمنان آسیب زیادی وارد می نماید.

شیوری در جست و جو هم کاربرد دارد. به این شکل که با استفاده از شیوری سرعت حرکت تیم حدود 10 درصد افزایش داشته و در گشت و گذار بسیار یاری نماینده است. همینطور اینکه در هنگام گشت و گذار در رویداد Fontaine Fashion Week چالش های بیشتری به کاربران ارائه خواهد داد.

در رویداد آرزوها (Wishes) در به روزرسانی شماره 4.5 شیوری و آراتاکی ایتو (Arataki Itto) در نیمه ابتدایی حضور خواهند داشت. پس از آن دو شخصیت Neuvillette و Kaedehara Kazuha در نیمه حضور خواهند داشت. همینطور اینکه یک مأموریت به نام Chronicled Wish در بای وجود خواهد داشت که در آن چندین کرکتر مختلف وجود دارند. در کنار کرکتر چندین آیتم 5 ستاره نیز در این مأموریت وجود دارد و بازیکنان باید کوشش نمایند که برای دریافت آن ها برنامه ریزی نمایند.

به روزرسانی شماره 4.5 بازی گنشین ایمپکت در تاریخ 23 اسفند (13 مارچ) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این به روزرسانی برای کنسول های نسل هشتمی و نهمی در کنار کامپیوتر عرضه شده و کاربران موبایل نیز در همان زمان می توانند آن را دریافت نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت 4.5 گنشین ایمپکت هفته آینده عرضه خواهد شد؛ تریلر آن شامل محتوای نو بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت 4.5 گنشین ایمپکت هفته آینده عرضه خواهد شد؛ تریلر آن شامل محتوای نو بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید